خبرهای داغ:

برگزاری شورای اضطراری راهداری استان قزوین

افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از برگزاری جلسه اضطراری شورای راهداری استان با توجه به بارش های پیش بینی شده سازمان هواشناسی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۳۱۰۵
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه شورای اضطراری راهداری استان قزوین، با حضور افشین پیرنون مدیرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان، معاون راهداری و روسای ادارات شهرستانهای تابعه، با توجه به پیش بینی های صورت گرفته سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی و موج جدید بارش باران در طی روزهای آتی هفته جاری در راستای وظایف مهم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به منظور نگهداری، ایمن سازی و برقراری تردد ایمن ۶۷۰۰ کیلومتر از راههای استان تشکیل گردید.

پیرنون در این جلسه بیان کرد: درطرح راهداری نوروز 1398 تعداد 300 نفر از پرسنل راهداري حضور فعال دارند و اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان قزوين با استفاده از 280 دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین و سنگین در 26 راهدارخانه استان مستقر می باشند و با تمام توان عمليات راهداري نوروزی را انجام مي دهند.

وی با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی هموطنان عزیز و همچنین ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت امروز به کشور درخصوص مهم ترین هدف تشکیل جلسه اضطراری شورای راهداری استان گفت: این جلسه با هدف انجام هماهنگی های لازم و ضروری ادارات شهرستانهای تابعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به هموطنان در محورهای مواصلاتی استان و جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی در حین بارش باران در سطح محورهای مواصلاتی استان تشکیل گردید، و با برنامه ریزی و آمادگی کامل این اداره کل و اقدامات خوب انجام شده تلاش می کنیم تا تردد ایمن ترافیک در محورهای استان برقرار باشد.
پیرنون عنوان کرد: اقدامات موثری برای یک مسافرت هوشمند انجام شده است. به گونه ای که شهروندان عزیز می توانند با استفاده از نرم افزار برخط www.141.ir تصاویر دوربین های نظارت تصویری در سراسرکشور را مشاهده و یا از طریق تلفن گویای 141 اطلاعات راهها را دریافت و سفر خود را مدیریت کنند.
وی خاطر نشان کرد: در شرایط جوی پیش بینی شده حتی المقدور از سفرهای غیر ضرور خودداری گردد و چنانچه ناچارا نیاز به عبور از محورهای مواصلاتی وجود دارد باید از سلامت خودروی خود به ویژه وسایل و تجهیزات ایمنی آن اطمینان حاصل کنند و به توصیه های ایمنی دستگاهها و مدیریت بحران توجه ویژه داشته باشند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خاتمه افزود : انشاءالله با ايجاد بسترهاي لازم وارتقاء سطح خدمات رضايتمندي هموطنان نيز فراهم گردد، و به منظور تضمين سلامت سفرهاي نوروزی براي هموطنان عزيز مجددا توصیه می شود در روزهای آتی از انجام سفرهای غیر ضروری خوداری نمایند و ضمن تاكيد بر ضرورت رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي، خواستار همكاري با راهداران شد.
پ

ارسال نظرات
پر بیننده ها