خبرهای داغ:
زائر راهیان نور:

دفاع مقدس تقابل اسلام ناب محمدی با جهانخواران بود

زائر راهیان نور در گفتگو با خبرنگار بسیج در طلائیه گفت: دفاع مقدس تقابل اسلام ناب محمدی با جهانخواران بود و فرهنگی ناب در کشور پایه گذاری کرد.
کد خبر: ۹۱۲۲۹۲۱
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج  قزوین از طلائیه، حجت الاسلام بهمن آذر پور فعال سیاسی ضمن تبریک سال جدید گفت: دفاع مقدس از معجزات قدرت الهی بوده و تقابل اسلام ناب محمدی با جهانخواران را رقم زد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس توانست انقلاب را به دنیا صادر کند که امام مستضعفان در این خصوص نیز فرمودند؛ ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم شکست.

آذر پور تصریح کرد: در علوم دانشگاهی و فرمول های بشری امکان ندارد که کشوری با دست خالی در برابر ناتوی جهانی ۸سال مقاومت کند و ریشه های استعمارگران را در منطقه بخشکاند.

این فعال رسانه ای تبیین کرد: دفاع مقدس پدیده ای بی نظیر از ملتی تازه بیدار شده از یوغ طاغوت بود و شعار عدالت و قسط را سر داد و به دنیا اثبات کرد، با دستان خالی هم می توان جنگید.

آذرپور خاطرنشان کرد: انقلاب با پیروی از مکتب عاشورا یا همان جهاد و شهادت قیام علیه ظلم و استعمار برپا کرد و با رهبری امام مستضعفان فریاد مظلومان و ستمدیدگان را به گوش جهانیان رساند. در تاریخ دفاع مقدس شکست و پیروزی ها نگاه انسان الهی مطرح بوده است.

فعال سیاسی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در ابتدا با قدرت ایمان و معنویت پا در جبهه های حق علیه باطل گذاشت، صدور انقلاب و فرهنگ دفاع مقدس را امروز در عراق و سوریه می توان دید.در وضعیت فعلی در برابر آمریکا خواهیم ایستاد نگرانی بابت تهاجم نداریم اما مراقب نفوذ در جبهه خودی باشیم تا تکرار صفین و حکمیت رقم نخورد.

آذر پور در پایان با اشاره به انسان ساز بودن دفاع مقدس افزود: غنی بودن و خالص بودن دفاع مقدس اسطوره های نابی در اسارت، شهادت و جانبازی نصیب انقلاب کرد که سردار سلیمانی نمونه بارزی از این دانشگاه عظیم فرهنگی می باشد.

۱۰۰۲/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها