خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خبر داد

آمادگی مردم ملایر برای هر گونه امدادرسانی و کمک به سیل‌زدگان

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اینجانب آمادگی خود و مردم شریف حوزه انتخابیه‌ام ملایر را برای هر گونه امدادرسانی و کمک به هموطنان آسیب دیده اعلام می‌دارم.
کد خبر: ۹۱۲۲۲۷۳
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲

آمادگی مردم ملایر برای هر گونه امدادرسانی و کمک به سیل‌زدگانبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پی وقوع حادثه دلخراش سیل و جان باختن جمعی از هموطنان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
 
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اسْتَعِینُواْ بِالصَّبْرِ وَالصَّلاَةِ إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ

وقوع حادثه دلخراش سیل که در روزهای آغازین سال جدید برای هموطنان عزیز استان گلستان و مازندران اتفاق افتاد و خسارات دردناکی را به این عزیزان متحمل کرد موجب تاثر و تالم قلبی همگان گردید.

اینجانب آمادگی خود و مردم شریف حوزه انتخابیه‌ام ملایر را برای هر گونه امدادرسانی و کمک به هموطنان آسیب دیده اعلام می‌دارم.

انتظار است اولا ستاد مدیریت بحران کشور به بهترین شکل ممکن به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر امدادرسانی به موقع و جامع به حادثه دیدگان اقدام کند و ثانیا جای تاسف است که علیرغم تجربه‌های تلخ گذشته هنوز هم گاهی سهل‌انگاری‌ها در حوزه مدیریت باعث بروز برخی موارد و حوادث دلخراش جبران‌ناپذیر می‌گردد.

قطعا حضور استاندار در صحنه می‌توانست عمق فاجعه را به حداقل رسانده و نبود مدیر عالی استان در گلستان و غیبت غیرموجه ایشان التیام مصیبت را بر هموطنان استان گلستان سنگین‌تر کرد که انتظار می‌رود وزیر محترم کشور ضمن توجه جدی به علل اصلی وقوع حادثه در انتصابات خود مراقب صلاحیت‌ها، تعهد و انگیزه خدمت‌رسانی به مردم از طرف مدیران منصوب به دولت آقای روحانی باشد.احد آزادیخواه

نماینده مردم شریف ملایر در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظرات