مسئول راهیان نور سپاه امام صادق (ع) خبر داد:

بازدید ۳۰ هزار نفر از یادمان شهدای شرق کارون

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج از بازدید ۳۰ هزار نفر از ۱۵ فروردین سال 13۹۷ تاکنون از یادمان شهدای گمنام شرق کارون خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۱۵۸۴
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ عبدالهادی صبحانی خواه اظهار کرد: اردوگاه فاطمه زهرا (س) استان بوشهر مستقر در جاده آبادان اهواز که یادمان شهدای گمنام شرق کارون در آن قرار دارد از ۲۲ اسفند تا ۱۱ فروردین سال جاری پذیرای زائرین راهیان نور است.

وی از اعزام متمرکز 10 هزار نفر از استان بوشهر به یادمان های مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و افزود: از این تعداد ۷ هزار نفر از ۷ شهرستان استان تا امروز به این مناطق سفر کرده و 3 هزار نفر دیگر نیز تا پایان تعطیلات نوروز به این مناطق اعزام می‌شوند.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام صادق (ع) تصریح کرد: ۳۰ هزار نفر از ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۷ تاکنون از یادمان شهدای گمنام شرق کارون بازدید کرده ­اند که پیش بینی می ­شود این آمار تا ۱۷ فروردین به بیش از ۵۰ هزار نفر افزایش یابد.

سرهنگ صبحانی خواه در ادامه از اجرای برنامه ­های فرهنگی در اردوگاه فاطمه زهرا (س) خبر داد و گفت: امسال یک گروه ۳۵ نفره روحانی برنامه‌های فرهنگی اردوگاه را انجام می ­دهند که برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه ویژه کاروان‌هایی که به صورت متمرکز اعزام شده‌اند و توزیع بسته های فرهنگی میان آن­ ها و مستندسازی برنامه های اجرا شده توسط گروه مستندساز صالحین از جمله مهم ترین این برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: مراسم ویژه تحویل سال شب گذشته با حضور سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) در کنار این یادمان اجرا شد و قرار است مراسم ویژه سال روز حضور و سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در یادمان شهدای گمنام شرق کارون نیز سه­ شنبه ۶ فروردین با حضور زائرین کاروان ­های راهیان نور برگزار شود.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) اذعان کرد: ساخت غرفه روحانی ویژه مشاوره و پاسخ به شبهات اعتقادی، راه ­اندازی غرفه ویژه کودکان، غرفه عهدنامه عاشقی شامل حدود 8 هزار سند، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مراسم شبی با شهدا و برپایی نماز جماعت نیز از سایر اقداماتی است که در این اردوگاه برای زائرین راهیان نور انجام می ­شود.

صبحانی خواه در پایان خاطرنشان کرد: راوی و تیم پزشکی معاونت بهداشت و درمان سپاه امام صادق (ع) نیز با استقرار در محل اردوگاه، به زائرین خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات