خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه فرهنگی راهیان نور استان قزوین:

۳۰۰۰نفر بیش از ظرفیت تعیین شده در مناطق عملیاتی حضوریافتند

مسئول قرارگاه راهیان نور استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج در خرمشهر گفت: با توجه به حجم گسترده استقبال مردم از مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس بیش از ۱۱۰۰۰نفر از قزوین، به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۱۳۳۶
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۲

سرهنگ پاسدار محرمعلی والدی مسوول قرارگاه راهیان نور قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خرمشهر ضمن تبریک سال جدید گفت: امسال توانستیم براساس سهمیه های تعیین شده زائرین را برای حضور در مناطق عملیاتی ساماندهی کنیم و بیش از ۳۰۰۰نفر بیشتر از ظرفیت در مناطق عملیاتی حضور یابند.
وی در ادامه تصریح کرد: پیش بینی های لازم برای ترددایمن، هزینه های پشتیبانی و تغدیه، بهداشت برای ۸۰۰۰نفر شده بود که با استقبال بی نظیر مردم ۳۰۰۰نفر به طور خودجوش با وسایط نقلیه خود به مناطق عملیاتی جنوب آمده اند. این میزان توانستند از امکانات زائر سرای صاحب الامرعج در خرمشهر جهت اسکان بهره مند شوند.
مسئول قرارگاه راهیان استان قزوین افزود: باید از استاندار، دهیاران، بخشداران، شهرداری ها، همکاران در سپاه استان تشکر و قدردانی کنیم که توانستند همکاری خوبی برای تسهیل امور داشته باشیم،
والدی تصریح کرد: هدف اصلی قرارگاه راهیان نور و دلسوزان فرهنگی جامعه این است که استفاده از امکانات دولتی در حد نرمال باشد و شرایطی فراهم شود تا مردم بتوانند از امکانات و وسایل نقلیه خود برای بازدید از مناطق عملیاتی استفاده کنند.

وی در پایان تصریح کرد: استفاده فرهنگی و گنج معنوی یادمان های شهدا و مناطق عملیاتی آرامبخش روان انسان می باشد، جوانان انقلابی ایران زمین با تمام توان در برابر دنیا ایستادند تا بتوانند آرامش امروز را با تقدیم جانشان فراهم کنند. با استعانت از خدای متعال و مدد شهدا هر سال با استقبال عراوان روبرو هستیم و علیرغم تمام هجمه های دشمن فرهنگ‌جهاد و شهادت در بین جوانان کودکان سالخوردگان نهادینه شده است.
۱۰۰۲/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها