فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان:

راهیان نور نماد پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی/ 100 زائرکمیجانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

سرهنگ پاسداراکبری گفت: شهیدان همان فرزانگانی هستند که جان عاریت خود را که کالایی تمام شدنی و رو به زوال است را با نعیم پایدار الهی معامله کرذند و خود را از خسرانی که هر انسانی خواه یا ناخواه دچار آن می شود، دور کردند.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۰۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶

سرهنگ پاسدار رشیداکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور شهرستان کمیجان به مناطق عملیاتی جنوب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در کمیجان؛  گفت: شهدا زندگی فانی و این سرمایه دنیوی را رها ساختند و بی شک عمل صالح آنان که از ایمانی پایدار ریشه گرفته است، را محور کارخود قرادادند.

وی افزود: این درس بزرگ را شهید با حضور خود با کرامت خود و با اجر عظیمی که به وعده داده شده است، به طور پیوسته به ما که هنوز در پشت حصارها ی مادیت و خود پرستی زندانیم، می دهد.

وی نوید خدای متعال به شهید را حقی بس بزرگ دانست و گفت: خدا ما را به جهاد، هجرت الی الله، تلاش مخلصانه در راه خدا که همان انجام تکلیف و پاسخ به نیاز هر لحظه است، فرامی‌خواند.

سرهنگ پاسدار اکبری اظهار کرد: راهیان نور به معنای وقوع سفرهای پربرکتی است که طی سال به خصوص ایام نوروز وپایان سال جلوه باشکوهی  و باعظمتی به خود می گیرد؛ به ویژه در این روزها، گام دوم انقلاب در این سفرها پررنگ ترخواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان خاطرنشان کرد: 100 نفر از مردم شهرستان کمیجان در قالب کاروان راهیان نور و به استعداد دو دستگاه اتوبوس  به کربلای ایران اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات