خبرهای داغ:
رییس پلیس راه استان قزوین:

آغاز طرح ترافیک نوروز/حضور بیش از ۱۰۰ اکیپ راهداری در جاده های استان

سرهنگ بیگلری گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ کلیپ راهداری در سطح جاده های استان فعال هستند و امیدواریم با همکاری دستگاه های امداد رسان امسال شاهد هیچ تصادفی نباشیم.
کد خبر: ۹۱۲۰۵۳۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری در رزمایش ترافیکی سال 98 که صبح امروز در مقر پلیس راه قزوین برگزار شد، بیان کرد: قزوین از بعد ترافیکی یکی از استان‌های پرتردد در کشور محسوب می‌شود.

وی گفت: طی تعطیلات نوروز به صورت روزانه بیش از یک میلیون و 200 هزار تردد در سطح راه‌های استان وجود دارد و باتوجه به اینکه سه محور مواصلاتی مهم کشور در اتوبان قزوین رشت، قزوین زنجان و قزوین کرج در استان قزوین واقع شده، 70 درصد تصادفات و تردد در این سه محور انجام می‌شود.

رییس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد:قزوین در همسایگی 6 استان مهم کشور واقع شده است و 11 استان در محورهای قزوین تردد دارند. همچنین قزوین محل تردد 2 هزار دستگاه اتوبوس و 4 هزار تریلر به صورت روزانه می باشد.

سرهنگ بیگلری خاطرنشان کرد: قزوین در تعطیلات نوروزی بین یک تا سه استان اول از نظر تردد در کشور قرار می‌گیرد و امیدواریم با همکاری تمام دستگاه ها امسال نیز همانند 10 سال گذشته شاهد کاهش تصادفات و خسارات در استان باشیم.

وی افزود: استان قزوین طی سه سال گذشته علی رغم داشتن 776 میلیون تردد، کاهش 70 نفری جانباختگان در تصادفات را داشته است که این امر نشان دهنده کاهش 60 درصدی آمار تصادفات جاده‌ای طی سه سال گذشته می باشد.

سرهنگ بیگلری اضافه کرد:در سال 95 آمار تصادفات منجر به فوت و جانباختگان 307 نفر بود که اکنون به 256 نفر رسیده است و در 11 ماهه امسال کاهش 21 نفر کشته در سوانح جاده ای را داشتیم که این اتفاق حاصل همکاری و تلاش همکاران در پلیس راه استان قزوین و دستگاه‌های امدادی می باشد.

رییس پلیس راه استان قزوین گفت:در حال حاضر بیش از ۱۰۰ اکیپ راهداری در سطح جاده‌های استان فعال هستند و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های امداد رسان امسال شاهد هیچ تصادفی نباشیم.

رییس پلیس راه استان قزوین گفت:در حال حاضر بیش از ۱۰۰ اکیپ راهداری در سطح جاده‌های استان فعال هستند و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های امداد رسان امسال شاهد هیچ تصادفی نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها