فرمانده سپاه محلات تاکید کرد

راهیان نور، تحکیم کننده هویت دینی و انقلابی نسل جوان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات در حاشیه اعزام سومین کاروان راهیان نور این شهرستان گفت: نشر فرهنگ دفاع مقدس با حضور کاروان راهیان نور در مناطق جنگی و عملیاتی می‌تواند، زمینه‌ساز استقبال نسل پنجم انقلاب برای آشنایی بیشتر با مفاهیم دفاع مقدس را فراهم سازد.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۰۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات فرمانده سپاه محلات گفت: سومین کاروان راهیان نورشهرستان محلات به استعداد ۲۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان به مدت ۴ روز از مناطق مختلف عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

نجفی در ادامه گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی بسیجیان برای مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس است.

وی باگرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی بالاخص شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: امروز امنیت و عزت ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است که با نثار خون خود، مکتب و تفکر انقلاب را زنده نگه داشته اند.

سرهنگ نجفی اضافه کرد: سفر راهیان نور، احیا کننده فرهنگ ایثار و شهادت و گفتمان انقلاب اسلامی درجامعه بویژه در بین نسل جوان و پیوند دهنده این قشر با نسل اول انقلاب است.

فرمانده سپاه محلات همچنین تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از این رژه فرهنگی هراس دارند، زیرا می‌دانند که این حرکت فرهنگی سبب تقویت همدلی، همزبانی و روحیه انقلابی در بین گروه‌های مختلف مردم می‌شود.

وی در پایان استفاده از ظرفیت حضور مردم در ایجاد جامعه بصیر و روشنگر را مهم دانست و افزود: راهیان نور فرصتی برای حضور دل در کنار شهدا است و این فرصت باید به بهترین نحو ممکن با برنامه‌های خوب فرهنگی، معنوی و یاد شهدا مورد استفاده قرار گیرد.

ارسال نظرات