مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

مسئولین، جایگاه و مقام خود را از وجود شهدا دارند/راهیان نور؛ نماد مقاومت و ایستادگی

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: مسئولین بدانند جایگاه و مقام خود را از وجود شهدا دارند و نیاز است که از فرهنگ شهادت و مسیر شهدا پاسداری کنند.
کد خبر: ۹۱۱۹۷۶۸
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در آیین بدرقه اعزام طلاب بسیجی خواهر به اردوهای راهیان نور گفت: تلقی ایام ماه مبارک رجب با برگزاری اردوهای راهیان نور یک زمینه مناسب برای خودسازی و تقویت این حرکت معنوی است. باید این فرصت را غنیمت بدانیم و از آن استفاده مناسبی داشته باشیم.

وی افزود: راهیان نور یک حرکت یا عملیات مهم فرهنگی و معنوی است و تأثیر زیادی در روحیه و رفتار انسان ها دارد.

حجت الاسلام رضوی راد عنوان کرد: اولین هدف این اردوهای معنوی اثرگذاری در وجود حاضرین در این سفر معنوی است؛ برای اینکه مسیر شهدا را گم نکنیم و دچار روزمرگی های تکراری نشویم این اردو می تواند موثر واقع شود.

وی بیان داشت: بازدید از مناطق عملیاتی باعث می شود تا شرایط رزمندگان و ملت ایران را در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن درک کنیم و دریابیم که آنان چه شرایط سختی را تحمل کردند و در مقابله با دشمن تا بُن دندان مسلح ایستادند و قد خم نکردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: انقلاب اسلامی در شرایط نوپا بودن خود به سر می برد و می خواست درون سازی خود را آغاز کند ولی دشمنان استکباری و صهیونیستی با تمام توان و تجهیزات علیه ایران اسلامی به پا خواست.

وی تأکید کرد: امروز هم دشمنان اسلام در رأس آنها آمریکا و آل سعود خائن تمام توان خود را برای زمین زدن ایران به کار گرفته اند که نمونه آن برخی از اخلال های اقتصادی در کشور است، جا دارد دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی در برابر این توطئه های دشمنان هوشیاری خود را حفظ کنند.

حجت الاسلام رضوی راد  تصریح کرد: دشمنان انقلاب در هشت سال جنگ نابرابر به خاطر اعتقادات و باورهای جوانان و رزمندگان کشور نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی اضافه کرد: یکی دیگر از اهداف مهم راهیان نور و در واقع آنچه که نماد این اردوهای معنوی است عدم غفلت از راه شهداست؛ در حقیقت راهیان نور نماد ایستادگی و مقاومت است و باید همواره حفظ شود.

وی افزود: امروز هرچه در کشور داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان است، پس به همین دلیل باید مسیر شهدا را بشناسیم و نگذاریم این مسیر ارزشمند فراموش شود.

حجت الاسلام رضوی راد  اظهار داشت: نکته دیگر این است که مسئولین بدانند جایگاه و مقام خود را از وجود شهدا دارند؛ اینکه تأکید می شود یادوراه های شهدا با قدرت و شکوه تر برگزار شود به دلیل این است که ما به شهدا نیاز داریم وگرنه شهدا که «عند ربهم یرزقون» هستند؛ نیاز است که مسئولین از فرهنگ شهادت و مسیر شهدا پاسداری کنند.

وی تأکید کرد: تا زمانی که راه شهدا و فرهنگ شهادت در کشور پر رنگ باشد، دشمنان نمی توانند به اهداف خود دست پیدا کنند و آرزوی خود را به گور خواهند برد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی  خاطرنشان کرد: لازم است که قدردان این حرکت معنوی باشیم و بدانیم برای چه امرِ مهمی، به این مناطق دعوت شده‌ایم و اگر ما با درنظر گرفتن این اهداف به مناطق سرزمین نور برویم در حقیقت یک عبادت عظیم انجام داده ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات