مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، امید بستن به آمریکا و اروپا نیست

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی امید بستن به آمریکا و اروپا نیست راه برون رفت اعتماد به فکر و توانمندی جوانان است.
کد خبر: ۹۱۱۹۲۴۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی؛ ماه رجب را ماه پرخیر و برکت و پرفضیلتی دانست و گفت: ماه رجب، ماه دعا و ماه عبادت و بندگی است. در روایت داریم هرکس یک روز از این ماه را روزه بگیرد آتش جهنم براو حرام می شود.

وی افزد: ماه رجب ماهی است که انسان می تواند با عبادت و روزه داری و دعا به خدای تبارک و تعالی نزدیک شود؛ یکی از دعاهایی که در این ماه بعد از هرنماز واجبی خوانده می شود، دعای معروف ( یامن ارجوه لکل خیر) است که در این دعا می گوییم ای خدایی که امید همه خیرها از توست (یامن یعطی الکثیر بالقلیل) ای خدایی که در مقابل کم زیاد می بخشی، عمل ما کم است ولکن خدای تبارک و تعالی در مقابل این عمل کم، زیاد می بخشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در ادامه بیان این دعا گفت: (یامن یعطی من سئله یامن یعطی من لم یسئله و من لم یعرفه تحنا منه و رحمه)؛ ای خدایی که همه را مورد رحمت قرار می دهی چه آنکه از تو بخواهد چه آنکه از تو نخواهد و تو را نشناسد(اعطنی بمسئلتی ایاک جمیع خیر الدنیا و جمیع خیر الاخره واصرف عنی بمسئلتی ایاک جمیع شر الدنیا و شر الاخره) خدایا هر آنچه خیر در دنیا و آخرت است به من ببخش و هر آنچه که شر است در دنیا و آخرت از من دور کن.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با اشاره به فضیلت این دعا گفت: با این دعاها انسان به خدا نزدیک می شود؛ پس از این فرصت ماه رجب با دعا، ذکر، نماز و عبادت و روزه داشتن برای نزدیکی به خدا بهره لازم را ببریم و برای تعجیل در فرج هم دعا کنیم و بدانیم که تمام گرفتاری های بشر به خاطر دوری از معنویت و خدا است.

وی افزود: اگر بخواهیم معنویت در جامعه گسترش پیدا کند و عدالت در جامعه برقرار شود باید دعا کنیم و از خدا فرج امام زمان(عج) را بخواهیم البته تنها دعا کافی نیست، باید خودمان را اصلاح کنیم تا بتوانیم با اصلاح جامعه مقدمات ظهور امام عصر(عج) را فراهم کنیم .

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی انقلاب اسلامی را زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین دستاورد و کار این انقلاب الهی، مقدمه سازی برای ظهور است و بایستی این موهبت را قدر بدانیم.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با یادآوری اینکه دشمنان این نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب درصدد مانع تراشی در مسیر رشد و بالندگی این انقلاب الهی هستند، گفت: ما نباید مأیوس شویم بلکه بایستی این حرکت بزرگ را ادامه دهیم و گوش به فرمان نائب امام زمان (عج) باشیم.

وی به بیانیه مقام معظم رهبری تحت عنوان گام دوم انقلاب هم اشاره کرد و گفت: این پیام که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) خطاب به جوانان کشورمان مطرح شده است را باید مورد توجه قرار داده و عزم خود را برای تحقق آن جزم کنیم؛ جوانان انقلابی و مومن با امید به آینده روشن در جهت تحقق گام دوم انقلاب اسلامی تلاش کنند یقینا خدا کمک خواهد کرد مشکلات جامعه حل خواهد شد البته مردم ما تاکنون در مسیر اسلام و انقلاب و ارزشها حرکت کرده‌اند و باعث یأس و ناامیدی دشمنان شده اند. مردم ما مردمی مومن و انقلابی هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در کشور ما جوانان زیادی هستند که هم انقلابی هستند هم مومن و هم وفادار به آرمان انقلاب اسلامی و پیرو رهبری؛ این جوانان آینده کشور را خواهند ساخت و کشور ما تبدیل به کشوری توانمند، قوی و قدرت بزرگی در دنیا خواهد شد همانگونه که می بینیم امروز قدرت اول و تاثیرگذار در منطقه غرب آسیا کشور ما است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد ادامه داد: ما با لطف الهی توانسته ایم کشور قدرتمند و موثری باشیم و این به همت جوانان مومن و انقلابی و دانشمند کشور است، این راه ادامه دارد.

وی افزود: ما به یاری خدا و با همدلی واتحاد و با شکوفایی علمی و با اجرای احکام اسلام، جامعه ای ایده آل خواهیم ساخت و به یاری خدا ما دشمنان اسلام یعنی آمریکا و اسرائیل را نابود خواهیم کرد. بدانید به یاری خدا اسرائیل نابود خواهد شد و روزی فرا خواهد رسید که در بیت المقدس نماز شکر بخوانیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: باید این مسیر پر از افتخار را ادامه دهیم البته توصیه کنیم به مسئولین که حواسشان را جمع و به مردم خدمت کنند؛ مشکلات اقتصادی را حل کنند راه برون رفت از مشکلات اقتصادی امید بستن به آمریکا و اروپا نیست راه برون رفت اعتماد به فکر و توانمندی جوانان است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با تاکید بر اینکه راه برون رفت از مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: ما توانمندیهای زیادی داریم توجه با این توانمندیها و شکوفا کردن آنها کار جهادی می خواهد . مسئولین بدانند با چند ساعت کار پشت میزی مشکلات حل نمی شود.

وی تصریح کرد: باید با همت بلند و کار جهادی و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات کوشید. مسئولین پیر و خسته خودشان کنار بروند و  کار را به جوانان مومن و انقلابی بسپارند؛ با اعتماد به جوانان مومن، انقلابی و متخصص مشکلات حل خواهد شد، امیدواریم که مسئولین خود متوجه شوند و زمینه را برای حضور جوانان فراهم کنند. مسئولین بدانند که جوانان انقلابی منتظر آنها نخواهند ماند. از ولی به یک اشاره از ما به سر دویدن .

انتهای پیام/

ارسال نظرات