خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آبیکاذعان کرد:

شهادت، آخرین نقطه سعادت و کمال

حجت الاسلام پنجی گفت: شهادت به عنوان آخرین نقطه سعادت و کمال بر قلبی نازل میشود که آمادگی رسیدن به کمال را داشته باشدو حال سوال مطرح میشود کدام قلب لایق این کمال و سعادت است.
کد خبر: ۹۱۱۸۵۹۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام محمد پنجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک در جمع خانواده های معظم شهدا شهر آبیک و هیئت انصارالشهدا بیان کرد: در تعریف شهادت باید گفت شهادت آخرین نقطه سعادت و کمال است.

وی افزود: آیت الله جوادی میفرمایند شهادت به عنوان آخرین نقطه سعادت و کمال بر قلبی نازل میشود که آمادگی رسیدن به کمال را داشته باشدو حال سوال مطرح میشود کدام قلب لایق این کمال و سعادت است.

حجت الاسلام پنجی خاطرنشان کرد:ایت الله جوادی آملی میفرمایند آن قلبی که مملو از عاطفه و احساس باشد و عاطفه یعنی قلب انسان مملو از جوانمردی و رحم و مروت باشد لایق کمال می باشد وی تصریح کرد: شهید در کنار صلابت و جنگاوری اش بسیار عاطفی قلب رئوف دارد و آن است که دغدغه دین داشته باشد و همه ی ما دلبستگی خاصی به دنیا داریم حتی شخص شهید .

این مسئول متذکر شد: اما چه میشود که شهید از دنیا و تمایلات آن دل میکند و ماندگار میشود و امروز تنها این مهم است که دغدغه مند باشیم و دغدغه دین و ناموس و ولایت را داشته باشد و شهدا این را میخواستند به ما برسانند.

وی افزود: این جلسات دیدار خانواده های شهدا پر برکت است و باعث میشود تا افراد به اتفاق در راستای رسیدن به کمال و سعادتی که مد نظر شهدا بود برسند.

حجت الاسلام پنجی در خاتمه تصریح کرد: با اتفاق نظر و وحدت است که جامعه در برابر سخت ترین تهدیدات و تهاجمات اندکی هم دچار لغزش نمیشود و چه بسا در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان همه باهم بودند فلذا آن همه فتح و پیروزی با این اتحاد به وجود آمد.

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها