یادواره شهدای بخش آبپخش برگزار می‌شود

دبیریادواره شهدای بخش آبپخش گفت: یادواره 62 شهید بخش آبپخش 18 اسفندماه در گلزار شهدای محله درواهی شهر آبپخش برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۸۲۵۵
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، غلامرضا وفایی صبح امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه یادواره 62 شهید بخش آبپخش 18 اسفندماه در گلزار شهدای محله درواهی شهر آبپخش برگزار می‌شود، ابراز کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با خانواده شهداء و دیگر متولیان، فضای جایگاه، شبیه فضا و حال و هوای دفاع مقدس طراحی شده است. زیر ساخت این فضا در گلزار شهدا به نحوی طراحی شده است که تا سال‌ها امکان برگزاری مراسمات بزرگ میدانی در این مکان وجود دارد.

دبیریادواره شهدای بخش آبپخش با اشاره به سه ماه تلاش بسیجیان بخش برای آماده سازی فضای یادواره،گفت: استفاده از پل شناور به‌عنوان نماد عملیات‌های آبی و خاکی، تنه‌های نخل خرما به‌عنوان نماد ایستادگی و مقاومت، حفر کانال‌هایی با ارتفاع دو متر و ساخت میدان مین از نمونه اقداماتی است که در طراحی فضای یادواره لحاظ شده‌است.

دبیر یادواره شهدای بخش آبپخش به تشریح برنامه‌های یادواره پرداخت و عنوان کرد: سخنرانی حسین جوشقانیان، عضو هیات امنای موسسه روایت سیره شهدا و کارشناس برنامه تلویزیونی به سمت خدا و مداحی میثم بهرامی و همچنین نمایش بازسازی دفاع مقدس و اجرای گروه سرود شهید آوینی از برنامه‌های این یادواره است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات