یادواره شهدای روستای بصری آب پخش برگزار شد

یادواره شهدای روستای بصری بخش آب­ پخش شهرستان دشتستان به همت پایگاه مقاومت بسیج پیامبر اعظم (ص) بصری و با حضور پدر شهید محمد احمدی جوان اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر در حسینیه این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۸۴۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان در این مراسم گفت: وظیفه ­ای که شهدای کربلا در روز عاشورا داشتند با شهادتشان در همان روز تمام شد و مأموریت اصلی نهضت کربلا بر عهده بازماندگان کربلا نهاده شد.

سرهنگ نعمت اله غلامپور رزمندگان دوران دفاع مقدس را ادامه دهندگان نهضت کربلا عنوان و اظهار کرد: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس، بیش از 200 هزار جوان را در راه انقلاب اسلامی برای دفاع از مرزهای سرزمینی و فرهنگی دادیم و انصاف نیست که بعد از پایان جنگ، آن­ ها را فراموش کنیم.

یادواره شهدای روستای بصری آب پخش برگزار شد

وی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس، جنگ بین دو کشور نبود بلکه جنگ دین، اسلام و انقلاب بود و شهدای ما با نثار جان خود کار بسیار سنگینی را انجام دادند و امروز این وظیفه ما است که با برگزاری یادواره ­های شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان، فرهنگ ایثار و شهادت را نیز در جامعه ترویج کنیم.

در این مراسم برنامه­ های مختلفی مانند اجرای گروه سرود و مداحی نیز انجام شد.

ارسال نظرات