خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

خانواده‌ پاسداران باید مجاهدانه در همه ابعاد زندگی نمونه باشند

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: خانواده‌های پاسداران باید مجاهدانه با الگو گرفتن از حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) در همه ابعاد زندگی، در معنویت و عفت و صبر نمونه باشند و همواره در کنار همسرانشان بایستند و آنها را در رسیدن به اهداف پاسداری یاری و حمایت کنند.
کد خبر: ۹۱۱۷۹۶۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

خانواده‌های پاسداران باید مجاهدانه در همه ابعاد زندگی نمونه باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی در جشن عطر یاس که با حضور خانواده‌های کارکنان سپاه ناحیه همدان در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: خانواده‌های پاسداران باید شرایط و ضوابط کاری و شغلی همسرانشان را بشناسند و در همه برهه‌های زندگی کمک حال و همراه آنها باشند.

وی گفت: خانواده‌های پاسداران باید مجاهدانه با الگو گرفتن از حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) در همه ابعاد زندگی، در معنویت و عفت و صبر نمونه باشند و همواره در کنار همسرانشان بایستند و آنها را در رسیدن به اهداف پاسداری یاری و حمایت کنند.

یکی از اساتید دانشگاه و متخصصین حوزه فضای مجازی نیز در ادامه به تبیین آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برای خانواده‌ها به خصوص کودکان و شیوه‌های جلوگیری از آسیب زدن این فضا برای خانواده‌ها پرداخت و راهکارهای عملی برای کنترل و سالم‌سازی این آسیب‌ها را بیان کرد.

نباتی گفت: در حال حاضر تلویزیون و فضای مجازی کنترل تربیت فرزندان را در خانواده‌ها به دست گرفته است که این بدترین نوع تربیت است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه فضای مجازی توسط دشمنان ما طراحی شده و بسیاری از مطالب و مواردی که در فضای مجازی وجود دارد توسط دشمنان ما برای از بین بردن خانواده و جامعه و در نهایت ملت‌ها طراحی شده است، باید خانواده‌ها را از آسیب‌ها و تهدیدات و راهکارهای جلوگیری از آنها آگاه کرد تا در امان بمانند.

در ادامه مراسم نیز برنامه‌های مفرح و شاد برای کودکان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات