خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان رزن گفت: هر گونه تلاش برای آشنا کردن مردم با جایگاه و اهمیت نقش مادران در جامعه و در راستای اعتلای فرهنگ فاطمی وظیفه ذاتی بسیج جامعه زنان است.
کد خبر: ۸۹۹۷۹۵۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰

اعتلای فرهنگ فاطمی از اهداف مهم بسیج جامعه زنانمعصومه رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: در چهار دهه ای که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذشته دشمنان نظام، هر آنچه در توان داشته اند برای نابودی این انقلاب به کار بسته اند.

وی افزود: یکی از نقاط مورد هجوم دشمنان عفاف و حجاب زنان بوده است که با عناوین مختلف و با تاکتیک‌های گوناگون از جمله فمنیسم، شعار آزادی زنان و اخیرا شعار چهارشنبه های سفید به دنبال از بین بردن حجاب و عفاف زنان ما بوده اند.

مسئول بسیج جامعه زنان رزن خاطرنشان کرد: سالروز میلاد خجسته حضرت زهرا(س) فرصت مناسبی برای ترویج معارف فاطمی در جامعه است.

وی ادامه داد: هر گونه تلاش برای آشنا کردن مردم با جایگاه و اهمیت نقش مادران در جامعه و در راستای اعتلای فرهنگ فاطمی وظیفه ذاتی بسیج جامعه زنان است.

رضایی با بیان اینکه بسیج جامعه زنان رزن در این راستا برنامه‌های متفاوتی را برگزار می‌کند، افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری جشن میلاد کوثر با حضور و مولودی خوانی در سالن اندیشه رزن، کارگاه سبک زندگی فاطمی در پایگاه‌های مقاومت، برگزاری ایستگاه نقاشی، سلامت و مشاوره دینی و خانواده در نماز جمعه شهر رزن اشاره کرد.

وی عنوان کرد: برگزاری جشن در پایگاه های مقاومت، سرکشی از مادران و همسران شهدا، برگزاری مراسم جشن و کارگاه سبک زندگی خانواده پاسداران، اهدای دو جهزیه به نوعروسان که از کمک های مردمی تهیه شده نیز از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات