رئیس فدراسیون تنیس ایران در اراک :

ورزش تنیس نیازمند همگانی شدن دارد

رئیس فدراسیون تنیس ایران در اراک گفت : ورزش تنیس از پایه و نونهالی باید آغاز شود که ورزش در هر زمان و در هر وقت با آموزش و پرورش همکاری داشت ، اتفاقات خوبی برای ورزش کشور رقم خورد.
کد خبر: ۹۱۱۷۸۶۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، مجمع سالیانه هیات تنیس استان مرکزی  با حضور رئیس فدراسیون تنیس ، مدیر کل ورزش و جوانان و اعضاء مجمع درسالن جلسات اداره کل ورزش و امور جوانان استان مرکزی برگزار گردید.

در این جلسه حقدادی مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس ایران گفت :ورزش تنیس نیازمند همگانی شدن میباشد و برنامه اساسی برای این طرح در کشور داریم.

وی ادامه داد : استان مرکزی دارای پتانسیل های بسیار خوبی می باشد و با ارتباط خوب با مدیران صنایع این امر محقق می شود.

شایسته افزود : ورزش تنیس از پایه و نونهالی باید آغاز شود که ورزش در هر زمان و در هر وقت با آموزش و پرورش همکاری داشت ، اتفاقات خوبی برای ورزش کشور رقم خورد.

وی بیان داشت : ورزش تنیس 18 رشته است که در  المپیاد دانش آموزی به ثبت رسیده است که نوید بخش تحولی بزرگ در این رشته خواهد بود .

رئیس فدراسیون تنیس ایران خاطر نشان کرد : استان مرکزی با داشتن صنایع بزرگ و تعامل خوب اعضای شورای شهر به این رشته میتواند ورزشکاران حرفه ای به ورزش تنیس کشور معرفی کند.

در ادامه این جلسه حقدادی مدیرکل اداره ورزش و امور جوانان گفت: در یک سال گذشته ورزش تنیس دراستان پیشرفت زیادی داشته و همچنان پتانسیل های زیادی در استان وجود دارد که باحمایت فدراسیون و اداره کل به ثمر خواهد نشست و در ادامه علیرضا قیصری نیز عملکر یک ساله تنیس استان را بررسی کرد و همچنین خزانه دار استان گزارش مالی سال جاری را در مجمع به رئیس جلسه و سایر اعضا ارائه کرد.

همچنین دومین زمین تنیس شهرستان شازند نیز باحضور فرماندار ، اعضا شورای شهر شازند ، شهردار و جمعی از ورزشکاران این شهرستان افتتاح و در پایان از زمین تنیس شرکت ایرالکو که یکی از بهترین زمین های هاردکورت کشور است بازدید کردند.

ارسال نظرات