خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین

اعلام برنامه های صدا و سیمای مرکز قزوین در نوروز98

اکبری گفت: معاونت سیما در ایام نوروز از یکم تا شانزدهم فروردین میهمان خانه های مردم استان قزوین خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۱۷۳۶۴
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

حسن اکبری مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به برنامه های نوروزی بیان کرد:معاونت سیما در ایام نوروز از یکم تا شانزدهم فروردین میهمان خانه های مردم استان قزوین خواهد بود. برنامه تلویزیونی «بوی عیدی» صبح های نوروز از ساعت 9 به مدت 60 دقیقه و به تهیه کنندگی حسن ناصری از شبکه قزوین پخش خواهد شد.
وی گفت:این برنامه با بخش های متنوعی همچون دُرشکه، مصاحبه با گردشگران نوروزی در سطح شهر در داخل درشکه، ورزش صبحگاهی اجرای حرکات ورزشی همراه با ورزشکاران، دوربین مخفی، پخش هشدارهای پلیسی، هم فال هم تماشا معرفی آثار تاریخی و گردشگری قزوین، نماهنگ های بهاری و حضور میهمانان در استودیو برنامه هرروز صبح در ایام نوروز روی آنتن شبکه قزوین می رود.
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین اظهار کرد:برنامه شبانگاهی بهار جانان از دوم تا شانزدهم هرشب ساعت 21 به مدت 60دقیقه و به تهیه کنندگی سید محمد بهرامی زنده و مستقیم تقدیم بینندگان خواهد شد.
اکبری عنوان کرد:این برنامه با بخش های شاد و جذابی همچون گردشگری در قزوین که یک خانواده با استفاده از دوچرخه و خودروی vip به گشت و گذار در سطح شهر قزوین می پردازند و از آثار و جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهر بازدید می کنند اجرا میشود.
وی افزود:از بخش های دیگر این برنامه می توان به نقالی، گزارش های نوروزی، پخش عکس های نوروزی مخاطبان، نمایش طنز، قصه خوانی و برگزاری مسابقه اشاره کرد.
پخش برنامه هشت بهشت، به مناسبت شب عید
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین اضافه کرد:برنامه زنده تلویزیونی ویژه تحویل سال با عنوان «هشت بهشت» نیز حدود چهار ساعت قبل از تحویل سال از ساعت 22 تا 2 بامداد به تهیه کنندگی مهدی احمدی میهمان خانه های مردم قزوین خواهد بود.
اکبری تصریح کرد:این ویژه برنامه با بخش های متنوعی همچون ارتباط زنده با گروه مستقر در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و انعکاس حال و هوای اردوهای راهیان نور هنگام تحویل سال، معرفی آثار باستانی و مکان های مذهبی قزوین در قالب وله های تصویری، پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نماینده ولی فقیه در استان قزوین از این برنامه اجرا می شود.
این مسوول ادامه داد:نمایش عروسکی، دعوت از ورزشکاران و مدال آوران و همچنین افراد شاخص قزوینی در حوزه های مختلف به عنوان میهمان برنامه، بخش حافظ خوانی در لحظات تحویل سال، استفاده از ساز و دهل در استودیو برنامه برای استقبال از سال جدید و بهار و همچنین پخش شلیک گلوله توپ در لحظه تحویل سال از جمله بخش های متنوع این برنامه است.
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت:برنامه تلویزیونی «سه سوت» هم به تهیه کنندگی حسن ناصری در 13قسمت 45 دقیقه ای در ایام نوروز هرشب ساعت 22 از شبکه قزوین پخش خواهد شد. این برنامه با حضور ورزشکاران برتر استان قزوین روی آنتن خواهد رفت که در آن ورزشکاران در آیتم های مختلف باهم به رقابت ورزشی می پردازند که در پایان یکی از آن ها به مقام قهرمانی می رسد.
وی افزود:معاونت صدای مرکز قزوین هم با دو برنامه زنده رادیویی در صبح و عصر به استقبال سال جدید می رود.
برنامه صبحگاهی «نوبهار» در ایام نوروز از ساعت 10:30 با بخش های شاد و متنوع به استقبال بهار می رود. این برنامه با بخش های گزارشی همچون گزارش از مشاغل فعال استان در ایام نوروز و معرفی پتانسیل های استان مثل صنایع دستی و شیرینی قزوین است.
اکبری بیان کرد:از دیگر بخش های برنامه «نوبهار» می توان به مصاحبه با خانواده شهدا، جانبازان دفاع مقدس، مصاحبه با مسافران نوروزی، ارتباط زنده با پلیس راه، هواشناسی، هلال احمر و ستاد خدمات نوروزی برای کسب اطلاع مخاطبان برای برنامه ریزی سفر و همچنین ارتباط زنده با مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد.
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین تصریح کرد:این برنامه شامل بخش های کارشناسی می باشد که کارشناس با حضور در استودیو برنامه مثل حضور کارشناس تغذیه برای توصیه های تغذیه ای در نوروز از دیگر بخش های این برنامه می باشد. برنامه عصرگاهی «عیدتون مبارک» هرروز از ساعت 18 با بخش های متنوع و شاد از رادیو قزوین روی آنتن می رود.
اکبری اضافه کرد:برنامه «عیدتون مبارک» هرروز با 3بخش نمایشی طنز، راننده آژانس و لطیفه های شیرین میهمان خانه های مردم قزوین خواهد بود. در این برنامه همچنین 3بخش گزارشی هم هرروز با موضوع مصاحبه با مخاطبان همیشگی رادیو،گزارش مرتبط با موضوع برنامه و پخش گزارش از معرفی صنایع دستی، مصاحبه با خانواده شهداء و جانبازان و ایثارگران و معرفی بقاع متبرکه استان پخش خواهد شد.
وی گفت:از دیگر بخش های این برنامه عصرگاهی می توان به پخش بسته صوتی معرفی استان که در هر برنامه یکی از جاذبه های طبیعی استان معرفی می شود و مسابقه زنده تلفنی و ارتباط با پلیس راهور و ستاد اسکان نوروزی به صورت ثابت اشاره کرد.
1010/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها