خبرهای داغ:
برگزار می شود:

آئین تجلیل از ورزشکاران دارای معلولیت قزوین

همایش همبستگی تجلیل از ورزشکاران دارای معلولیت استان قزوین با مشارکت سه هیات ورزشی استان شامل هیات ورزشهای جانبازان و معلولین، ناشنوایان و هیئت ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان قزوین در مرکز همایش های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)قزوین برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۱۱۷۲۷۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نخستین همایش همبستگی تجلیل از ورزشکاران دارای معلولیت استان قزوین با مشارکت سه هیات ورزشی استان شامل هیات ورزشهای جانبازان و معلولین، ناشنوایان و هیئت ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان قزوین در مرکز همایش های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)قزوین برگزار می گردد.
آئین تجلیل از ورزشکاران جانباز و معلول با هدف تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان دارای معلولیت و همچنین به پاس قدردانی از تلاش های قهرمانان ورزشی استان و به همت شرکت ها و سازمانهای مختلف در تاریخ 14 اسفند ماه جاری برگزار خواهد شد.
در این همایش یک روزه ضمن ارائه گزارش های عملکرد هیات های سه گانه ی مرتبط با جانبازان و معلولین، برنامه های آتی این هیأت ها نیز بصورت کلی به سمع و نظر حاضرین خواهد رسید.
پیش بینی می شود با برگزاری این برنامه، شاهد تحول شگرفی در استعدادیابی، افزايش فعاليت ورزش همگانی و قهرمان پروری برای این قشر 10 درصدی جامعه باشیم.

گفتنی است این مراسم روز سه شنبه، 14 اسفند ماه سال جاری راس ساعت 16 در مرکز همایش های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می گردد.
1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها