خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری قزوین:

نظارت ها در بحث کنترل بازار قابل قبول نیست

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: دستگاه های نظارتی نباید از نقش خود غافل شوند و سازمان صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی باید شبانه روزی در سطح بازار حضور داشته باشند و از همه ظرفیت ها به خوبی استفاده کنند و با متخلفان بدون اغماض برخورد شود.
کد خبر: ۹۱۱۷۲۶۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی در دومین نشست کمیته نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و چگونگی اقدام و مقابله با تخلفات و جرائم مربوط که در دادسرای قزوین برگزار شد، اظهار داشت: شرایط کنونی بازار در برخی کالا نشان دهنده این است که عملکرد و نظارت های ما مسئولان بخصوص نهادهای متولی قابل قبول نبوده و این نظارت ها در ایام پایانی سال و در بازار شب عید باید تشدید یابد.
مقام ارشد قضایی استان افزود: پشت میز نشینی ما مسئولان مشکلات را حل نخواهد کرد و اگر می خواهیم وضعیت موجود را کنترل کنیم اول باید ما مدیران به میدان بیاییم و با کار شبانه روزی و حضور مستمر در سطح بازار و با تشدید نظارت ها و برخوردهای بازدارنده مانع افزایش نابسامانی در بازار شویم.
رییس کل دادگستری قزوین خاطرنشان کرد: امروز دشمن به جنگ اقتصادی تکیه کرده است و در این شرایط حساس ما نباید دست روی دست بگذاریم تا آنها به اهداف شوم خود نزدیک شوند و نباید اجازه دهیم عده ای به خاطر منافع شخصی خود نابسامانی بازار را تشدید کنند و آب در آسیاب دشمن بریزند.
وی تاکید کرد: دستگاه های نظارتی نباید از نقش خود غافل شوند و سازمان صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی باید شبانه روزی در سطح بازار حضور داشته باشند و از همه ظرفیت ها به خوبی استفاده کنند و با متخلفان بدون اغماض برخورد شود.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی تصریح کرد: امیدواریم تصمیماتی در این کمیته اتخاذ گردد تا در شرایط کنونی بازار بخصوص در ایام پایانی سال شاهد یک آرامش قابل قبول در سطح بازار بخصوص در بحث کالاهای اساسی باشیم.
این مقام قضایی استان افزود: دونرخی شدن کالاها عمده مشکلات استان بوده که باید با تشدید نظارت‌ها این مشکل برطرف شود و بخش خصوصی در کنترل این امر نقش اساسی دارد چرا که تولیدات کنونی استان بیش از گذشته است.
وی تاکید کرد: مقصران اصلی چند نرخی شدن در بازار خود مسئولان بوده و کوتاهی از ما است و در امر نظارت می‌توان از بازاری‌های معتبر و بسیج کمک گرفت چرا که با صندلی نشینی نمی‌توان کاری را پیش برد.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در پایان عنوان کرد: باید فروشگاه‌های غیر مجاز و متخلف باید تا پایان تعطیلات عید با نظارت شدید و ورود دادستانی پلمب و منع فعالیت شوند چرا که در صورت عدم کنترل این مسائل به بحران تبدیل می‌شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها