خبرهای داغ:
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی استان قزوین

اعلام نتایج آرا پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی استان

پرزحمت گفت: ️نتایج آرای اتاق بازرگانی، صنایع ،معادن و کشاورزی قزوین با حضور ۴۸۰ واجد شرایط رای  و ۵۰ کاندید برگزار شد که در نهایت ۱۵ نفر از این کاندیداها در چهار حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و بازرگانی انتخاب شدند
کد خبر: ۹۱۱۶۸۶۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسبج قزوین، مهندس علی پرزحمت رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی در جمع خبرنگاران با اشاره به نتایج آرای اتاق بازرگانی استان قزوین بیان کرد:️نتایج آرای اتاق بازرگانی، صنایع ،معادن و کشاورزی قزوین با حضور ۴۸۰ واجد شرایط رای  و ۵۰ کاندید برگزار شد که در نهایت ۱۵ نفر از این کاندیداها در چهار حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و بازرگانی انتخاب شدند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی استان قزوین با اشاره به اسامی این منتخبین اظهار کرد:در گروه صنعت آقایان مجید آهنگریان با 92 رای، منوچهر آزادمنش با 91 رای، مهدی عبدیان با 89 رای، نیما بصیری با 83 رای، محمد رضا ماشااللهی با 80  رای موفق به کسب رای شدند.

پرزحمت عنوان کرد:در حوزه معدن آقایان اصغر آهنی ها با 90 رای، امیر عادل طاهرخانی با 78 رای موفق به کسب رای شدند.

وی افرود:در حوزه کشاورزی آقایان علیرضا کشاورز قاسمی  با 105 رای، مهدی جباری با 89 رای و سعید حلاج یوسف زادگان با 84 رای بیشترین رای را کسب کردند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی اضافه کرد:همچنین در گروه بازرگانی آقایان مهدی بخشنده با 127 رای، سید علی حسینی با 87 رای، حسین ساروخانی با 87 رای، مصطفی عادلی فر با 77 رای و محمد رضا فاروقی  با 74 رای موفق به کسب رای شدند. 

پرزحمت بااشاره به عملکرد ذاتی اتاق بازرگانی گفت: اتاق بازرگانی به منظور ایجاد هماهنگی و همکاری بین بازرگانان و صاحبان صنایع و معادن فعالیت می‌کند. در جلسات این اتاق نمایندگان دولت و بخش خصوصی شرکت می‌کنند و همکاری با سازمان‌های دولتی و سازمان‌های وابسته به دولت یا تحت نظارت آن و شهرداری‌ها از جمله ارائه مشاوره در زمان تهیه لوایح و مقرراتی که با امور بازرگانی و صنایع و معادن ارتباط دارد، از وظایف این نهاد به‌شمار می‌رود. 

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی بر اساس قانون، مدیریت دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی را بر عهده دارد. این اتاق ۶۰ نماینده دارد که ۴۰ نماینده آن از بخش خصوصی و ۲۰ نماینده آن از طرف دولت انتخاب می‌شوند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی استان قزوین با اشاره به برگزاری این انتخابات به صورت تمام الکترونیکی در کشور افزود: هر چقدر انتخابات شفاف، با نظم و اعتماد همراه باشد، استقبال بیشتر می‌شود. آنچه در رابطه با اتاق‌های بازرگانی باید به آن توجه شود، این است که شرایط پیش رو در حوزه‌های داخلی و خارجی انسجام، همدلی، همراه با تدبیر اقتضائات زمان و مکان را بین دست اندرکاران و مردم ایجاد نماید.

پرزحمت اضافه کرد: اکنون شرایط اقتصادی با سال گذشته فرق کرده و بنابراین با واقع‌نگری و به دور از احساس و دور از جریانات سیاسی، باید عمل کرد.

وی تصریح کرد: باید همه حوزه های اقتصادی استان، با تدابیر اقتصادی و با شاخص‌هایی که در حوزه‌های مختلف علمی، سیاسی و منطقه‌ای که تا کنون در آن موفق بوده‌ایم، عمل نمایند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: بر اساس آنچه تاکنون وجود داشته، عمل به شاخصه‌های انقلابی، موجب موفقیت ما در تمام امور ما شده و بنابراین اگر آن را به حوزه‌های اقتصادی وارد کنیم، مطمئنا موفقیت این حوزه بیش از پیش خواهد بود.

گفتنی است پنجمین انتخابات اتاق بازرگانی استان قزوین امروز برگزار شد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها