خبرهای داغ:
یادداشت/صادق چگینی:

استعفای ظریف و بازی دوگانه !!!

بازی کثیف رسانه های زرد در بهره برداری از استعفای ظریف در جهت خدمت به منافع غرب و حمله به انقلابیون دور از ذهن نبود.
کد خبر: ۹۱۱۵۸۸۶
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

بازی کثیف رسانه های زرد در بهره برداری از استعفای ظریف در جهت خدمت به منافع غرب و حمله به انقلابیون دور از ذهن نبود.
با سخنان بی ربط نمی شود اقتصاد مردم را درست کرد. ظریف با اختلاف سنگین در بین کابینه با روحانی، واعظی طرف است چه ارتباطی به سایرین دارد؟
نکته قابل تامل در نوع استعفا می باشد. آقای ظریف کاری را آگاهانه انجام‌دادند. وزیر خارجه وقتی استعفای خود را از اینستاگرام اعلام می کند در حقیقت می خواهد مردم را در مواجهه با حریف به میدان بکشاند تا افکار عمومی را تبدیل به یک جریان کند. همان کاری که میر حسین موسوی با استعفا از نخست وزیری و انتشار نامه در روزنامه جمهوری اسلامی قبل از ارجاع به ریاست جمهوری انجام داد.
آقایان می فرمایند اگر ظریف را حذف کردید با ۲۵ میلیون چه خواهید کرد؟
به جای رسیدن به مشکلات مردم و جنگ اقتصادی پیش رو به دنبال بازی هستید و ۲۵میلیون نفر در صف گوشت مشغول هستند دیگر کاری نمی شود کرد.
هرکس دلش برای انقلاب و مردم می سوزد کار جهادی کند و خود را وقف پیشرفت کشور نماید تا خدا از وی راضی باشد.
آقایان خیلی کارنامه موفقی داشتند که هزینه رفتن خود را بر دوش مردم می گذارند؟ درانجام وظیفه سستی نکنید، مردم هزار درد دارند اما عده ای بی درد هم بلای جان ملت شده اند. میرحسین در اوج جنگ در روزنامه استعفا می دهد و ظریف هم در جنگ تمام عیار اقتصادی و بی سابقه ترین جنگ همه جانبه با توییتر استعفا می دهد.
خدا از پیدا و پنهان حکومت از شما سوال خواهد کرد، فرزندان کشور را با بدنهای متلاشی شده چند روزی نمی شود به خاک سپردیم تا امنیت را برای ما به ارمغان بیاورند، شما به دنبال سازش با کسانی هستید که جز ریختن خون فرزندان انقلاب چیزی را بر نمی تابند!
دو سال باقی مانده از دولت را صرف اف ای تی اف و برای هضم شدن در هاضمه جهانی انقلاب را ناک اوت نکنید! روزگاری خواهد آمد که تاریخ رفتار آقایان با لوایح استعماری را همانند بغض فروخفته به بیرون خواهد ریخت.
آقایان دولت دعوای بین کابینه را به مردم منتقل نکنید این کار مردمی بودن نیست بلکه خیانت به مردمی بوده که بیش از ۴۰سال با همه مشکلات حافظ انقلاب و خصوصا ریاست شما بودند.
هرسال عید مردم را با قیمت های کهکشانی و نمایش نجومی بگیران غم زده نکنید. دست غیبی انقلاب را نگه داشته و طبس نمونه بارز آن دست غیب است و یقین بدانیم آن دست غیب روزی سراغ کسانی خواهد آمد که با رفتار و کردارشان امت اسلام را آزرده می کنند.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها