خبرهای داغ:
مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس استان قزوین اذعان کرد:

برگزاری جشنواره خیرین با هدف جذب خیرین جدید و ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی

جوانبخت گفت:از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره‌ها می‌توان به افزایش تعامل و ارتباط موثر خیرین با دانش‌آموزان و مدارس احداثی، شناسایی و جذب خیرین جدید و ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی و مدرسه‌‌یاری در بین دانش‌آموزان اشاره کرد.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۹۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عسگر علی جوانبخت مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس استان قزویندر جشنواره خیرین مدرسه ساز دبستان محمدعلی ذاکرانی(کبری ) بیان کرد:جشنواره مدرسه‌ای خیرساز با هدف تجلیل و تکریم از خیرین مدرسه‌ساز در مدارس احداثی برگزار می‌شود.
وی گفت: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره‌ها می‌توان به افزایش تعامل و ارتباط موثر خیرین با دانش‌آموزان و مدارس احداثی، شناسایی و جذب خیرین جدید و ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی و مدرسه‌‌یاری در بین دانش‌آموزان اشاره کرد.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین اظهار کرد: کمک به ارتقاء سطح کیفی جشنواره‌های مناطق، شهرستان‌ها و استان باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.
جوانبخت عنوان کرد:مشارکت داوطلبانه خیرین در ساخت مدارس بسیار قابل توجه و تقدیر است و با هیچ چیزی در دنیا نمی توان این مشارکت را جبران کرد.
وی افزود:کمک به ارتقا سطح کیفی جشنواره های مناطق، شهرستانها و استان، استفاده از ظرفیت بالقوه بالغ بر ۲۰ هزار مدرسه خیر ساز، تعامل موثر با رسانه ها، تاکید بر دعوت خیرین و خانواده آنها و تجلیل در خور شان این عزیزان از دیگر برنامه های الویت دار اداره کل نوسازی استان می باشد.
گفتنی است مدرسه خیرساز حاج محمدعلی ذاکرانی(شهیده کبری وحیدی) در سال ۱۳۸۲ در ناحیه یک آموزش و پرورش استان، احداث شده و دارای ۱۳ کلاس درس می باشد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها