خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قزوین:

شهدای ما شاگردان مکتب عباس(ع) هستند

حجت الاسلام قایل گفت: حضرت عباس فقیه، عارف، عالم، اهل ادب بود، شهدای ما شاگردان مکتب حضرت عباس علیه السلام هستند.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۲۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام والمسلمین قابل امام جمعه موقت قزوین و مسوول شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی قزوین در مراسم گرامی داشت شهدای حمله تروریستی زاهدان که در مسجد امام خمینی رحمه الله شهر الوند برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی همچون مغناطیسی است که هر آهنی که کمتر زنگار داشته جذب این مغناطیس می شود.
وی افزود : قبل از انقلاب انسان هایی در ایران بودند که شب خود را با می خوارگی و هرزگی در کاباره ها می گذراندن، تعداد مشروب فروشی های تهران از نانوایی ها بیشتر بود.
حجت الاسلام والمسلمین قابل گفت : بیست و هفت عزیز در حادثه تروریستی به شهادت رسیدند، این حادثه دو قطب دارد، یک قطب کسی که عامل انفجار بود که به درک واصل شد اما ارواح جدا می شوند و قطب دیگر این اتفاق عزیزان به شهادت رسیده ای بودند که جان خود را برای امنیت و آسایش این مرز بوم فدا کردند.
وی خاطر نشان کرد : پاسداران آماده شده اند که برای دفاع از سرزمین جان خود را کف دست بگیرند لذا با این رشادت ها مرزهای کشور عزیزمان نباید جولان گاه خفاشان باشد.
امام جمعه موقت قزوین اذعان کرد: پیامبر اسلام می فرمایند : خوبی در دنیا زیاد است ، اما بالاتر از هر خوبی، عمل خوب تری وجود دارد اما در جهان از شهادت مقام بالاتری وجود ندارد.
وی در ادامه بیان کرد : ام البنین(س) ادب و احترامی که به اهل بیت در اوایل زندگی خود نشان داد در سرتاسر زندگی فرزندانش جریان پیدا کرد، تا جایی که روز عاشورا حضرت عباس علیه السلام به امام حسین (ع) می گفت سیدی و مولای من، در روایات آمده تنها جایی که حضرت عباس علیه السلام امام حسین (ع)را با لفظ برادر صدا کرد لحظه شهادت وی بود.
وی در پایان افزود : حضرت عباس فقیه، عارف، عالم، اهل ادب بود، شهدای ما شاگردان مکتب حضرت عباس علیه السلام هستند.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها