خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگان استان قزوین:

تکریم مادران و همسران شهدا تجلیل از حماسه‌سازان است

حقایق پور گفت: تکریم مادران و همسران شهدا تجلیل از حماسه‌سازان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۱۱۲۷۷۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای معاونین استان، شهادت جمعی از پاسداران حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تبریک و تسلیت گفت.
وی افزود: طی این حادثه تعدادی از بهترین سربازان نظام در حرکت بزدلانه تکفیری‌ها به درجه شهادت نایل شدند که اینگونه اقدامات نتیجه یاس و ناامیدی دشمنان به دلیل حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: دشمنان انتظار نداشتند مردم ایران به دلیل مشکلات اقتصادی پایبند آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و در 22 بهمن حضور داشته باشند.
این مسوول با بیان اینکه 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، افزود: اکنون در ورود به دهه‌ی پنجم، درخت انقلاب با خون پاک چند تن از سربازان آبیاری شده که این نشانده پیروزی ما و شکست دشمنان است.
حقایق‌پور به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، روز تکریم مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: این روز یادآور زنان فداکار و ایثارگری است که با تاسی از مادر حضرت عباس(ع)، فرزندان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: این روز بهانه‌ای است تا از مادران و همسران شهدا، حماسه‌سازان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تجلیل و از فداکاری‌های آنها قدردانی شود.
وی به برنامه‌های 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا اشاره کرد و گفت: کارکنان هر ایده‌ی جدیدی در برگزاری برنامه‌ها دارند ارایه دهند تا در راستای اجرای آنها اقدامات لازم صورت گیرد.
1003/ی30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها