خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سرپلذهاب؛

اقدام کورکورانه گروهک تروریستی تحت حمایت استکبار محکوم است

فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان، شهادت جمعی از پاسداران مدافع وطن را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۱۱۲۵۶۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان ، شهادت جمعی از پاسداران مدافع وطن را تبریک و تسلیت گفت.

دراین پیام آمده است:

شهادت و مجروح شدن جمعی از پاسداران رشید سپاه اسلام و مدافعان امنیت وطن نشان داد که عملکرد مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن درخشان بوده و این حضور پرشور ، گسترده و با بصیرت مردم موجب خشم و عصبانیت دشمنان نظام و انقلاب شده است تا به خیال خام خود باتلاشی مذبوحانه از انقلابی بودن مردم و حضور حماسی آنها در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن انتقام گرفته باشند .
این اقدام کورکورانه گروهک تروریستی تحت حمایت استکبار برای ناامن کردن و ایجاد تفرقه در کشور با بصیرت و هوشیاری ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی به اهداف کور خود نخواهد رسید.
راه سرخ شهادت همواره راه پرافتخار فرزندان انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران و سایر قوای مسلح کشور بوده و دراین راه باافتخار و سربلندی قدم برداشته اند.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی شهادت جمعی از پاسداران و مدافعان وطن را به محضر رهبری انقلاب (مدظله العالی) مردم ایران اسلامی و خانواده های معزز شهداء تبریک و تسلیت گفته و شفای عاجل مجروحین را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

ارسال نظرات