خبرهای داغ:
یادداشت/صادق چگینی:

سربازان آمریکا و پیاده نظام اروپا!!!

در خصوص تشکیل جلسات ضد ایرانی در کشورهای اروپایی خط رسانه ای غرب که از سوی دلارهای غربی عربی تامین می شوند در داخل کشور با بزک این اتفاق به عنوان ماله کش عمل اروپایی ها اقدام می کنند.
کد خبر: ۹۱۱۲۳۰۰
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

خبرگزاری بسیج قزوین: یکی از خطوط رسانه ای متعلق به دولت، پیام وزیرخارجه لهستان خطاب به ظریف را تیتر خود قرار داده که هدف از تشکیل جلسه ابراز همدردی بوده و تروریست در هر شکل محکوم است.
وقتی شعور آقایان پیاده نظام به اندازه یک جو نیست، نباید انتظار داشت که برگزاری سه جلسه براندازی علیه ایران در بلژیک، فرانسه و لهستان و تردد های مشکوک به دفتر خانم چنی در دوبی که همه آنها با حضور منافقین انجام می شود و برای تحریم ایران راهپیمایی پاریس را با حمایت دولت فرانسه برگزار می کنند چه ابراز همدردی شده که برخی آقایان گوش به فرمان حضرات منافق و استکبار هستند؟
در ۵ماهه اخیر سفارت ایران در آلمان، انگلستان، یونان، فرانسه، دانمارک، و کنسولگری های ایران در اربیل و بصره مورد تعرض و اشغال قرار می گیرد اما جماعت پیاده نظام اروپا با توجیهه عمل نادرست غرب در تب برجام مانده اند تا هر غلطی را بنام اینستکس توجیه کنند، انقلاب اسیر دست نامحرمان شده است!
بازی این جماعت تا ابد ادامه دارد! وقتی در پاریس با حمایت دولت فرانسه و شرکت وزرا و سیستم های امنیتی آمریکا و منافقین جلسه براندازی و تشدید تحریم ها برگزار می شود، آقای عراقچی! باید پاریس را ترک می کردید و گوش پژو سیتروئن را گرفته و از ایران اخراج می کردید تا فرانسه به یکباره۲۲درصد صادرات خودروی خویش را از دست بدهد. نمی شود که هم براندازی کند و هم تحریم کند اما صنعت خودروی فرانسه در ایران با چند برابر قیمت در اروپا به ایرانی بفروشد. انصاف داشته باشید و انقلاب را به پرداخت جریمه ناحق وادار نکنید.
برجام با امضای شش قدرت جهانی، شورای امنیت و سازمان ملل تصویب شد و هرچه فریاد زدیم آمریکا قابل اعتماد نیست گوشتان به دهان کدخدا بود و دیگران را دلواپس، تندرو و افراطی متحجرو.. خطاب کردید اما متوجه شدید که بیش از ۵سال از دلواپسان عقب هستید و در نهایت به اینستکس رسیدید که سه کارمند دارد و قرار است کانال امنیتی طرف های قرارداد با ایران را شناسایی و در اختیار امریکا قرار دهد.
شرکتی که طبق اعلام نظر رییس سازمان تجارت جهانی ۳۰۰۰دلار سرمایه دارد قرار است مشکلات مالی ایران را برطرف کند، هسته ای و ۵۰۰۰دانشمند را به بهای ۳هزار دلار و لبخند کری فروختید.
بخوانید الفاتحه

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها