خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان:

مردم در عمل کردن به فرمایشات رهبر انقلاب پیشگامند/ مسوولین همگام با مردم باشند

فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان گفت: مسوولین ببینند که این مردم در عمل کردن به فرمایشات رهبر انقلاب چگونه تلاش می کنند، آنها هم در سمت و سو و در خط مردم باشند، گوش به امر ولی بودن موضوعی است که هرگاه به آن عمل کرده ایم سرفراز بوده ایم و هرگاه زاویه گرفته ایم مشکلات متعدد برای ما به وجود آمده است.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۳۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، ضمن تاکید بر حضور بی نظیر مردم شریف ایران در راهپیمایی 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: راهپیمایی مردمی 22 بهمن نشان داد این ملت در هر عرصه ای که مربوط به سرافرازی ایران اسلامی است با تمام توان حضور به هم می رسانند.

وی ادامه داد: این حضور وظیفه مسوولین را سنگین تر از گذشته می کند، مردم انتظار دارند مسوولین هم مانند آنها پای کار باشند و به وظایف خود عمل نمایند.

این مسوول تبیین کرد: مسوولین ببینند که این مردم در عمل کردن به فرمایشات رهبر انقلاب چگونه تلاش می کنند، آنها هم در سمت و سو و در خط مردم باشند، گوش به امر ولی بودن موضوعی است که هرگاه به آن عمل کرده ایم سرفراز بوده ایم و هرگاه زاویه گرفته ایم مشکلات متعدد برای ما به وجود آمده است.

حیدری عنوان کرد: حالا که مردم با مشت های گره کرده به صحنه آمده اند و مستکبران شرق و غرب را رسوا کرده اند انتظار می رود که مدیران دستگاه ها با ورود به حوزه اقتصاد مقاومتی و برطرف کردن مشکلات پروژه ها و اقدامات اجرایی پاسخ نیکویی به این همگامی مردمی بدهند.

فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان تصریح کرد: وقتی مردم ببینند که مسوولین آنها در همه زمینه ها همگام با مردم هستند اعتمادشان بیش از گذشته جلب می شود و این اتحاد و یکپارچگی می تواند همه نقشه های دشمنان را نقش برآب نماید.

وی با اشاره به نشست «تاثیرات منطقه‌ای ایران» در ورشو پایتخت لهستان که توسط آمریکا برنامه ریزی شده است و در نظر دارند همه مخالفان ایران را در این نشست جمع کنند، گفت: دشنمن کمر همت بسته است که به اختلاف و ناامیدی در ایران دامن بزند تا به ثمره مورد نظر خود برسد.

حیدری اضافه کرد: آمریکا از همان زمانی که منافعش در ایران متزلزل شد بنای ناسازگاری و مخالفت و در بیشتر موارد دشمنی با ایران اسلامی را بنا نهاد، آنها هر روز در حال طرح ریزی یک نقشه جدید علیه ایران اسلامی هستند.

فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان تصریح کرد: با عنایات ویژه حق تعالی و رهبری روشنگرانه رهبر معظم انقلاب و با بصیرت ملت شریف ایران همچون گذشته همه نقشه های دشمن نقشه بر آب خواهد بود.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها