آیت الله دری نجف آبادی در گفتگو با بسیج:

با وجود تهدیدات و توطئه های دشمنان دهه پنجم انقلاب را با قدرت شروع می کنیم

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: دشمنان ایران اسلامی در این چهل سال انقلاب به خصوص این یک سال اخیر از هر توطئه و دشمنی دریغ نکردند و با وجود تحریم های اقتصادی و توهم ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولین و قرار دادن نظام مقابل مردم امروز با وحدتی بی سابقه دهه پنجم انقلاب را با قدرت شروع می کنند.
کد خبر: ۹۱۱۰۹۳۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج با اشاره به حضور میلونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی در چهلمین پیروزی انقلاب بار دیگر بر صحنه آمد و از ارزش های نظام اسلامی و ولایت فقیه دفاع کرد و امروز این جمعیت گسترده در سراسر کشور آمده اند بگویند با قدرت تر از گذشته به راه امام و شهدای انقلاب ادامه خواهند داد و دشمنان نمی توانند حرکت ملت ایران را متوقف کنند.

وی افزود: ملت ایران هر سال با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیعت خود را با ارزش ها تجدید می کند و امروز در چهلمین 22 بهمن آمده اند بگویند هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل آنها بایستد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: دشمنان ایران اسلامی در این چهل سال انقلاب به خصوص این یک سال اخیر از هر توطئه و دشمنی دریغ نکردند و با وجود تحریم های اقتصادی و توهم ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولین و قرار دادن نظام مقابل مردم امروز با وحدتی بی سابقه دهه پنجم انقلاب را با قدرت شروع می کنند.

امام جمعه اراک در پایان با اشاره به وظیفه سنگین مسئولین برای قدردانی از این ملت همیشه در صحنه خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی یک نعمت الهی است که به ملت ایران هدیه داده شده است و مردم به منظور شکر گذاری در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند و وظیفه مسئولین هم خدمت بی منت به این ملت غیور است.

ارسال نظرات