خبرهای داغ:

فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر برای حضور در فجر چهلم انقلاب اسلامی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر به‌مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن ماه اطلاعیه‌ سراسری فراخوان و دعوت عمومی برای خلق حماسه حضور در فجر چهلم انقلاب اسلامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۱۰۵۴۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳

فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر برای حضور در فجر چهلم انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر به‌مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن ماه اطلاعیه‌ سراسری فراخوان و دعوت عمومی برای خلق حماسه حضور در فجر چهلم انقلاب اسلامی صادر کرد.

در این اطلاعیه‌ آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله بیست و دوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت  چهار دهه از انقلاب اسلامی است.

حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ  نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

اینک در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در سالی که با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده همچون سنوات قبل سیمای شهرها و روستاها در سراسر کشور شاهد برپایی اجتماع عظیم و میلیونی مردم و برپایی، راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن است.

راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 22 بهمن؛ مردم همیشه در صحنه و بصیر شهرستان ملایر صبح دوشنبه، به ‌طور همزمان در سراسر کشور  از ساعت 10 صبح از میدان امام خمینی(ره) خیابان شهدا، میدان امام حسین(ع) و با سخنرانی سردار رسول سنایی‌راد مسئول بازرسی عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، راهپیمایی خود را آغاز خواهند کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از ملت بزرگ و انقلابی وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی دعوت می‌نماید تا بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و آمیخته با بصیرت خود در صحنۀ آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه، « شکوه وحدت و همبستگی حضور ملی، عزت و عظمت و اقتدار» خویش را به نمایش گذارده و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدا و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  تجدید بیعت نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات