خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خبر داد
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخذ مجوز ۴ پروژه ملی در حوزه راه‌های شهرستان، گفت: روحیه شهرستان توسعه محور است و امیدواریم این مهم به آبادانی نهاوند منتج شود.
کد خبر: ۹۱۱۰۵۸۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳

اخذ مجوز ۴ پروژه ملی در حوزه راه‌های شهرستان نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن بهرام‌نیا در آئین افتتاح دانشگاه ملی نهاوند اظهار داشت: نهاوند امروز گام‌های بلندی برای جبران عقب ماندگی‌ها تجربه می‌کند و در سایه همدلی و هم‌آوایی و وحدت در شهرستان مشکلات قابل حل و پیگیری خواهند بود .

وی با اشاره به اینکه امروز مسائل سیاسی در حاشیه و کار در اولویت است، بیان داشت: از زمانی که بنده به عنوان نماینده مردم نهاوند معرفی شده‌ام تا امروز هفت وزیر و دو معاون وزیر را به شهرستان دعوت کرده‌ام و هر کدام رهآوردی برای شهرستان داشته است و به لطف خدا و با وجود و عنایت مهندس شاهرخی مقام ارشد استان، تمام سعیمان بر این بوده عقب ماندگی‌ها را به حداقل برسانیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز کلینیک تخصصی امام خمینی(ره) با اعتبار ۴ میلیارد با بهره‌گیری از توان ۳۰ متخصص و با زیربنای یک هزار و ۶۰۰ مترمربع در نهاوند به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه محور نهاوند – فیروزان - کنگاور، گفت: در فاز اول این پروژه به طول ۶.۱۸ کیلومتر با اعتبار ۱۴۱ میلیارد تومان آغاز به کار خواهد کرد که امروز کلنگ آن به دست استاندار به زمین خرده است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه در مجموع سه پروژه‌ای که امروز در نهاوند به بهره‌برداری و افتتاح رسیده‌اند بالغ ‌بر ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است، گفت: دانشگاه نهاوند که با حضور وزیر علوم به بهره‌برداری رسید با تلاش‌های ویژه مسئولین استان و بنده در مجلس شورای اسلامی با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال افتتاح شد، یک پروژه ملی است و تنها دانشگاه تک جنسیتی در غرب کشور است .

وی با اشاره به اینکه در حال مجوز ایمن‌سازی و تعریض ۷۶ کیلومتر از جاده‌های روستایی نهاوند تأمین اعتبار ملی شده‌اند، گفت: از این مقدار بخشی به پیمان رفته برخی در دست مطالعه است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه ۱۷ کیلومتری جاده نهاوند-گیان کلنگ‌زنی شد اما هنوز پیمانکار آغاز به کار نکرده است، گفت: درخواست ما از استاندار و اداره کل راه و شهرسازی این است که پروژه مذکور آغاز به کار کند چراکه کلنگ نزدن از این وضعیت بهتر است.

وی با اشاره به اخذ مجوز ۴ پروژه ملی در حوزه راه‌های شهرستان، گفت: روحیه شهرستان توسعه محور است و امیدواریم این مهم به آبادانی نهاوند منتج شود.

گفتنی است؛ ساماندهی محورهای ارتباطی نهاوند و سد گرین مطالبه چندین ساله مردم نهاوند است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات