خبرهای داغ:

دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ملایر از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با صدور بیانیه‌ای از مردم ولایی شهرستان ملایر برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کرد.
کد خبر: ۹۱۱۰۵۳۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹

دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ملایر از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمنبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با صدور بیانیه‌ای از مردم ولایی شهرستان ملایر برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:
وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا ...

و همگان دست در ريسمان خدا زنيد و پراكنده مشويد... آل عمران (103)

مردم ولایت مدار و شهید پرور ایران اسلامی هر ساله و به پیروی از کلام الله به مناسبت‌های مختلف اتحادشان را به رخ جهانیان می‌کشند .

در ۲۲بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم بر رژیم طاغوت که بی‌شک نتیجه همان حفظ وحدت بود، مردم ایران اسلامی به خیابان‌ها می‌آیند و بار دیگر قدرت خود را بر جهانیان به نمایش می‌گذارند .

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر از همه همشهریان، دانشجویان، اساتید و... دعوت می‌کند تا در کنار یکدیگر و با اتحاد مثال زدنی چون سال‌های گذشته به صحنه آمده و همچون راهپیمایی ۱۳ آبان ماه به همگان ثابت کنیم مردم ملایر حامی انقلاب و پشتیبان ولایت هستند و پاسخ دندان شکنانه‌ای به همه مزدوران و دشمنان انقلاب بدهیم.

بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی واحد ملایر

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات