توکلی دانشجوی نخبه بسیجی در گفتگو با بسیج:

راهپیمایی 22 بهمن یک رفراندوم عمومی برای وفاداری مردم به انقلاب است/ راهپیمایی چهل سالگی انقلاب پرشورتر و استکبارستیزتر خواهد بود

یک دانشجوی نخبه بسیجی گفت: دیگر حضور میلیونی مردم در 22 بهمن پاسخ دشمنان داخل و خارج را در برابر برگزاری رفراندوم سیاسی را خواهد داد،چراکه 22 بهمن ماه یک رفراندوم عمومی برای وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی و بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای می باشد.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۲۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ امید توکلی از دانشجویان نخبه بسیجی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: راهپیمایی 22 بهمن ماه هرسال زمینه جدیدی برای صدور و معرفی تفکر انقلاب اسلامی به جهان را فراهم می کند،مردم ایران با بیعتی دیگر با رهبری و آرمان های نظام اسلامی به مردم دنیا نشان می دهند علیرغم وجود مشکلات اقتصادی به کشور و وطن خود پایبند هستند.

وی افزود: حضور پرشور مردم نشان از آگاهی آنها از مسائل سیاسی و بین المللی است،مردم به خوبی درک کرده اند که امروز تمام قدرت های سلطه گر برای ضربه زدن به کشور متحد شده اند پس در راهپیمایی 22 بهمن پرشورتر از گذشته حضور پیدا می کنند و امسال با توجه به دشمنی های چند برابر آمریکا و ایادی آنها این حضور با معنی تر و استکبار ستیز تر از گذشته خواهد بود.

این دانشجوی بسیجی ادامه داد: دشمنان نظام با توهم پردازی های خود وانمود می کردند که ایران جشن چهل سالگی خود را نخواهد دید و با راه انداختن جنگ رسانه ای و ایجاد تنگ ناهای اقتصادی و معیشتی به دنبال نا امیدی و عدم اعتماد آنها به آینده کشور بودند که بار دیگر مردم با انسجام و حفظ وحدت خود نقشه های آنها را نابود کردند.

وی افزود: از عملیاتی ترین توطئه های آنها که به گفته خودشان بود گروگانگیری ذهنی مردم ایران در دستور کار آنها قرار گرفت و طی این یک سال اخیر از هر طریقی به افکار مردم حمله کردند،ولی امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب میبینیم مردم آماده برگزاری یک حماسه دیگر در راهپیمایی 22 بهمن هستند.

توکلی بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن ظرفیت بسیار مناسبی برای مدیران و مسئولین کشور است تا صدای وحدت و انسجام مردم را بار دیگر بشنوند و برای مطالبات آنها از روز 23 بهمن ماه شبانه روزی تلاش کنند.

وی افزود: مردم هرساله با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری خود به نظام اسلامی را نشان می دهند و بعد از آن نوبت مسئولین است که سوء مدیریت ها در کشور را برای ارائه خدمت بی منت به مردم برطرف کنند.

این دانشجوی نخبه بسیجی در پایان خاطر نشان کرد: از طرفی دیگر حضور میلیونی مردم در 22 بهمن پاسخ دشمنان داخل و خارج را در برابر برگزاری رفراندوم سیاسی را خواهد داد،چراکه 22 بهمن ماه یک رفراندوم عمومی برای وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی و بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای می باشد.

 

ارسال نظرات