استاد توانا از محققین بسیجی در گفتگو با بسیج:

حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن زمینه نابودی کامل آمریکا را رقم خواهد زد

یک استاد برجسته دانشگاه گفت :امروز بعد از گذشت چهل سال از انقلاب مردم با شعار "ما می توانیم" در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به تحریم های دشمنان لگد می زنند و اعلام خواهند کرد با تکیه بر رهبری حکیم و معظم انقلاب و وحدت یکپارچه این مقطع حساس هم به راحتی عبور می کنند و حضور میلیونی مردم در راهپیمایی زمینه شکست 100 درصدی آمریکایی ها و اذناب آنها را رقم خواهد زد.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۱۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ استاد حسین توانا از اساتید برجسته دانشگاه و بسیجی نخبه در زمینه پژوهش های علمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول این چهل سال با مدیریت دینی و انسجام مردم به خار چشم دشمنان قسم خورده اسلام تبدیل شده است و برای اثبات وفاداری آحاد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی همین صف های عریض و طویل راهپیمایی مردم در 22 بهمن برای آنها کافی است.

وی افزود: مردم در راهپیمایی 22 بهمن با صف های محکم و مقتدر خود به دشمنان نشان می دهند که تحریم ها و جنگ های اقتصادی و فرهنگی در ایران به راه انداختن کار را به جایی نخواهند رساند و این دشمنی ها روز به روز ایران را قوی تر خواهند کرد و علاقه مردم به نظام اسلامی را چند برابر می کند.

این استاد برجسته دانشگاه اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تولید تفکر مقاومت در جهان اسلام و صدور آن به دنیا روز به روز مولفه های قدرت شرق و غرب را به نابودی کامل نزدیک می کند و امروز می بینیم که در قلب آمریکا و اروپا اعتراضاتی راه می افتد خودشان الگوی خود را امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی ایران معرفی می کنند.

وی افزود: آمریکایی ها از فراگیر شدن قدرت انقلاب اسلامی در جهان به شدت می ترسند و به همین خاطر است که در دشمنی های خود را در طول این یک سال چندین برابر در طول این چهل سال انقلاب رسانده اند،آنها می خواهند با ایجاد شکاف و به وجود آوردن تنگناهای اقتصادی نظام را براندازی کنند و به شدت دنبال نتیجه زود بازده هستند.

این محقق بسیجی تأکید کرد: مقایسه وضعیت انقلاب اسلامی بعد از چهل سال با قبل از انقلاب نشان می دهد که انقلاب اسلامی برای اداره حکومت با تکیه بر قدرت الهی حرف برای گفتن دارد و مبنای اصلی خود را استقلال و آزادی به تمام معنا که امام شعار انقلاب مطرح کردند می باشد.

وی افزود: سند پرافتخار چهل ساله انقلاب اسلامی باید برای نسل چهارم و پنجم انقلاب تبیین شود تا آنها بتوانند با شور و شعور دوچندانی به راه این انقلاب ادامه دهند.

استاد توانا در همین خصوص تصریح کرد: حماسه 22 بهمن در کشور متعلق به حزب و دولت خاصی نیست،امروز مردم با وجود مشکلاتی که در زمینه معیشت و زندگی روزمره خود دارند از هر زمان بیشتر به کشور خود علاقمند هستند و هرسال با راه انداختن صف های دشمن کور کن سیلی محکمی به نقشه های خرابکارانه و توطئه های دشمنان می زنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز بعد از گذشت چهل سال از انقلاب مردم با شعار "ما می توانیم" در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به تحریم های دشمنان لگد می زنند و اعلام خواهند کرد با تکیه بر رهبری حکیم و معظم انقلاب و وحدت یکپارچه این مقطع حساس هم به راحتی عبور می کنند و حضور میلیونی مردم در راهپیمایی زمینه شکست 100 درصدی آمریکایی ها و اذناب آنها را رقم خواهد زد.

 

ارسال نظرات