حجت الاسلام هاشمی در گفتگو با بسیج:

راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در 159 نقطه استان مرکزی برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 159 نقطه شهری و روستایی این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۰۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام عباس هاشمی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: راهپیمایی 22 بهمن در 31 نقطه از شهر اراک، 42 نقطه شازند، 11 نقطه در ساوه، 11 نقطه در دلیجان، 10 نقطه در خمین، 10 نقطه در زرندیه، هفت نقطه در محلات، 15 نقطه در خنداب، 13 نقطه در کمیجان، چهار نقطه در آشتیان، 4 نقطه در فراهان و یک نقطه در تفرش برگزار می شود.

وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن در اراک و دیگر شهرستان های استان مرکزی ساعت 10 صبح و با حضور قشرهای مختلف مردم مومن و ولایتمدار این استان آغاز می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: جشن پیروزی انقلاب اسلامی نیز در اراک با اجرای گروه سرود دانش آموزی یکهزار و 357 نفری، ویژه برنامه زنده تلویزیونی توسط هنرمندان و مجریان صدا و سیما، راه اندازی ایستگاه های نقاشی و غرفه های فرهنگی از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح در میدان شهدای این شهر برگزار می شود.

وی بیان کرد: مسیر راهپیمایی 22 بهمن در اراک میدان شهدا و پل خیبر، خیابان های محسنی و ادبجو به سمت مصلی بیت المقدس است که بعد از برگزاری جشن انقلاب اسلامی در میدان شهدا راس ساعت 10 از این میدان آغاز می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی نیز از ساعت هفت صبح 22 بهمن آغاز می شود و از ساعت 22 امشب نیز پارک هر نوع وسیله در مسیرهای راهپیمایی ممنوع است.

وی افزود: سخنران مراسم 22 بهمن در اجتماع راهپیمایان در مصلی بیت المقدس اراک آیت الله سید"هاشم حسینی بوشهری" عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین بانگ وحدت بخش الله اکبر نیز راس ساعت 21 روز شنبه (بیست ویکم بهمن ماه) همزمان با سراسر ایران اسلامی از فراز بام ها و مساجد استان طنین انداز می شود.

ارسال نظرات