تقدیر ستادکل نیروهای مسلح از فعال فرهنگی و رسانه ای استان مرکزی

ستادکل نیروهای مسلح و وزارت دفاع با اهدای لوحی از فعالیت «مبین جلیلی» فعال فرهنگی و رسانه ای استان مرکزی تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۱۱۰۲۹۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، در آستانه 22 بهن و همزمان باشهادت حضرت زهرا(س) ویژه برنامه نشست تخصصی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و فعالان فرهنگی- رسانه ای در پایگاه مقاومت بسیج ناحیه جماران(شمال تهران) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از جانبازان دوران دفاع مقدس، خانواده شهدای ترور، خانواده شهدای اغتشاشات 96 از جمله شهید حدادیان و فعالان حوزه فرهنگی و رسانه ای حضور داشتند.

"سردار غیاثی راد" مشاور بنیاد حفظ آثار و نشر رازش های دفاع مقدس کشور در این مراسم با اشاره به فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: تقارن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه فرصت مغتنمی است برای بازخوانی اصول مهم انقلاب اسلامی، چراکه مهمترین درس حضرت زهرا(س) ولایتمداری و ایثار و از خودگذشتگی در راه ولایت است.

"حجت الاسلام رخصی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج جماران نیز در این مراسم برضرورت حفظ وحدت و حرکت در مسیر تدابیر فرماندهی کل قوا تاکید کرد و اظهار داشت: مردم رکن مهم و اساسی در انقلاب اسلامی هستند که در پیروزی انقلاب اسلامی با ولایتمداری خود نقشی مهم و موثر در رسیدن به پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب ایفا کردند.

"علی جلالی فراهانی" جانباز 70 درصد شیمیایی کشور نیز در این نشست با اشاره به خاطره ای از دوران دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان دفاع مقدس خود را فرزندان حضرت زهرا(س) و سرباز سرفراز ولایت و رهبری می دانند و ذره ای در این مسیر عقب نمی نشینند.

پدر شهید حدادیان از شهدای غائله دراویش در سال96 با اشاره به خاطره شهادت شهید سعید حدادیان اظهار داشت: شهید حدادیان با سنگدلی تمام و در ایام شهادت حضرت صدیقه(س) در دفاع از انقلاب شهید شد و نحوه شهادت این شهید بزرگوار به طوری بود که پس از شهادت بارها و بارها که به نحوه شهادت فکر می کردیم حزن و اندوه ما را فرا می گرفت که پس از چند روز از شهادت شهید حدادیان نمایندگان رهبرمعظم انقلاب اسلامی به منزل ما آمدند و پس از چند روز بعد، افتخار حضور مقام معظم رهبری را در منزل داشتیم و این حضور و سخنان معظم له تسکین آرامبخشی بر دل داغدارمان بود و این بزرگترین افتخار ما ملت ایران به ویژه خانواده شهدا است که زیر پرچم ولایت زندگی می کنیم.

"تقی پور" جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس و رئیس موزه صلح تهران نیز در این نشست با اشاره به خاطره سفر خود به حج ابراهیمی اظهارداشت: در دوران حج ابراهیمی توفیقی شد تا با خانواده به حج مشرف شویم در این سفر فرزند من به سبب قطع دو پایم در دفاع مقدس تمام زحمت مرا برعهده داشت هرچند بعدها با نگارش متنی از رضایت خود سخن گفت.

در این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم، شهدای دفاع از وطن، جانبازان دفاع مقدس و فعالان فرهنگی- رسانه ای انقلاب اسلامی با اهدای لوح وزارت دفاع و ستاد کل که به امضای "سردار سعیدی" رئیس ایثارگران کل نیروهای مسلح و مسئول سند راهبردی رزمندگان در وزارت دفاع تقدیر به عمل آمد.

"مبین جلیلی" فعال فرهنگی و رسانه ای استان مرکزی نیز در این مراسم با اهدای لوح ستادکل نیروهای مسلح و وزارت دفاع مورد تقدیرقرار گرفت.

ارسال نظرات