خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

رشادت جوانان در جبهه مقاومت موجب هراس امثال آمریکا است

حجت الاسلام پولادی اذعان کرد: رشادت جوانان در جبهه مقاومت در مناطقی نظیر سوریه و عراق موجب هراس قدرت هایی مانند آمریکا شده است.
کد خبر: ۹۱۱۰۰۵۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم یادواره شهدای روستای مهدی آباد در روز جمعه باحضور فرمانده ناحیه امام سجاد(ع), فرمانده حوزه سیدالشهدا(ع),مهمان ویژه و سخنران این برنامه حجت الاسلام پولادی در مسجد امام جعفرصادق(ع) مهدی آباد برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام پولادی با اشاره به جایگاه والای شهدا به سخن امام خمینی (ره)اشاره کرد که میفرمایند: همانگونه امام حسین (ع)باخون خود اسلام را زنده کرد شهدا نیز باخون خود اسلام و این انقلاب را بیمه کردند.
وی شهدا را نعمت های الهی در زمین دانست و به این سخن امام اشاره کرد که یک روز این شهدا همچون امامزادگان مظهر قدرت وجمال خواهند شد.

حجت الاسلام پولادی با اشاره به کار بسیار بزرگ خانواده شهدا که جوانانی را تربیت کردند که درراه خدا وانقلاب ازجان خود گذشتند ابراز کرد: همه ما مدیون شهدا و خانپاده های بزرگ آنها هستیم.

وی وضعیت امروز مردم وگرانی های اخیر را دلیل بی کفایتی مسئولین و امید به دشمن (برجام) برشمرد و اذعان کرد: در بسیاری از بخش ها با کمکاری مسئولین مواجه هستیم و با این حال مردم سرمایه کشور هستند.
حجت الاسلام پولادی با اشاره به مدد اهل بیت وخصوصا حضرت زهرا در محور مقاومت اذعان کرد: امروز آمریکا از ایران در سوریه وعراق میترسد واین را به دلیل رشادت های شهدا وعزیزانی همچون سردار سلیمانی دانستند.

ایشان حاج قاسم سلیمانی را فردی که هم همه جا هست وهم همه جانیست معرفی کردند.

وی با تشریح جنگ ٣٣روزه لبنان بیان کرد: اسرائیل از همان اول بر این عقیده بود که ناو اسرائیل را با موشک ایران زدند ولی درآخر با ذلت پس ٣٣روز شکست تن به آتش بس داد.

حجت الاسلام پولادی با اشاره به جوانان وشهدای مدافع حرمی که برای حفاظت از حرم امام علی(ع) وامام حسین (ع)وحضرت زینب (س) و امام هادی و امام حسن عسکری در سامرا گفت: داعش تا ٢٧کیلومتری کربلا شهر مصیب رسیده بودند وتا٧کیلومتری سامرا رسیده بودندوشجاعت وفداکاری این جوانان باعث شد تا به حرم امام حسین (ع)نرسد.

وی در پایان خاطنشان کرد: یزید زمان را امروز ظالمان زمان همچون ترامپ,داعش,نتانیاهو و...دانست.
۴۰۰۱/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها