خبرهای داغ:
صبح امروز (پنجشنبه) صورت گرفت:

گلباران گلزار شهدای شهرآبیک

گلباران گلزار شهدای شهرآبیک با حضور مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم شهید پرور صورت گرفت
کد خبر: ۹۱۰۹۲۸۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ کرمی فرمانده آمادگاه ارتش آبیک با گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها بیان کرد: این مزارهای شهدا غبار نمی گیرد بلکه چیزی که غبار می گیرد امثال بنده حقیر می باشد که دل مان زنگار می گیرد که در کشاکش روزگار و درگیر و دار این دنیا فراز و نشیب گردوغبار تکبر و غرور و نخوت می گیرد ان شاالله بتوانیم قلوبمان را پاک کنیم.

وی افزود:به اعتقاد حقیر هر آن چه که در این انقلاب داریم به برکت سفره ای است که در فاطمیه و محرم پهن شده است و اگر پیروزی حاصل شده است به واسطه ی بهره بردار ما از این ایام است.

فرمانده آمادگاه ارتش آبیک بیان کرد: توسل به اهل بیت باعث پویایی جامعه می شود و از این جهت سر سفره ی اولیای الهی بودند ما را به عزت می رساند و هرچه داریم از محرم و صفر و فاطمیه داریم .

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر دشمن هزینه کرده و لشکر به لشکر صف به صف ایستاده نشان دهنده اهمیت هدف است و ما از انقلاب وارد یک جنگ همه جانبه شدیم و به حول قوه ی الهی یک به یک سنگر ها را فتح کردیم و با اراده ملت و تدابیر حکیمانه رهبری به پیروزی رسیدیم وامروز آخرین سنگر مبارزه با دشمن سنگر اقتصادی می باشد و ما اگر در این مکان غبار از قلب هایمان پاک کردیم و با شهدا و امام پیمان بستیم و از اشرافی گری فاصله گرفتیم در این سنگر نیز پیروزیم.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها