خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی:

دستاوردهای انقلاب به شکل شایسته تبیین نمی شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی به شکل شایسته تبیین نمی شود و در این زمینه خلاء وجود دارد.
کد خبر: ۹۱۰۸۹۳۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳

 یوسف شاکر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر، اظهار کرد: اقدامات انجام شده برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی کافی بوده و حتی رسانه های جمعی هم در این زمینه ضعیف عمل کرده اند.

وی افزود: اکنون که در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم، باید داشته‌های ملت ایران پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف را نسبت به گذشته مقایسه کرده و تحلیل کنیم.

وی ادامه داد: دستاوردهایی نظیر «استقلال کشور و عزت مردم»، «قدرت نظامی و پیروزی‌های منطقه‌ای»، «مردم سالاری دینی»، «شکوفایی در علم و فناوری»،«آزادی» و «رشد دینی و معنوی جامعه به‌ویژه در میان نسل جوان» مسائلی نیستند که بخواهیم ساده از کنار آن بگذریم.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای استان با بیان اینکه باید موقعیت کنونی کشور را با حکومت ۳۷ ساله پهلوی مقایسه کنیم، اضافه کرد: اگر مقایسه و ارزیابی هوشمندانه نسبت به این دو دوره انجام دهیم در می‌یابیم که با وجود همه دشمنی‌های نظام سلطه با انقلاب اسلامی از جمله تهدید و تحریم های همه جانبه، پیشرفت های چشمگیری داشته ایم.

شاکر با اظهار اینکه در قرون اخیر استکبار جهانی با تلاش بسیار گسترده، مدیریت شده و هدفمند برای غلبه بر جمهوری اسلامی تلاش می کرد، ادامه داد: استکبار با بهره گیری از تمام توانایی و ظرفیت‌ها مسیری را برای غلبه بر انقلاب اسلامی در پیش گرفته بود که طی آن به اهداف و منافع خود دست یابد که با استقامت و پایداری و تبعیت مردم از امام و مقتدا و رهبر معظم انقلاب با شکست مواجه شد.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری نظامی متأثر از اسلام ناب محمدی (ص) که زیاده خواهی ابرقدرت‌ها را بر نمی‌تابید، نظام سلطه از انقلاب اسلامی دچار هراس و وحشت شد، اظهار کرد: آمریکا و اذناب آن برای غلبه بر ایران اسلامی از هیچ دشمنی فروگذار نبودند ولی با وجود رهبری مقتدر و توانمند مسیر پیشرفت را پیموده ایم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار