خبرهای داغ:
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران قزوین:

انقلاب اسلامی 40 سال عزت و اقتدار به جهان ارایه کرده است

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران قزوین گفت: انقلاب اسلامی 40 سال عزت و اقتدار به جهان ارایه کرد و امروز بسیاری از کشورها در مبارزه با استکبار از آن الگو می‌گیرند.
کد خبر: ۹۱۰۸۸۸۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای اداری بنیاد شهرستان قزوین ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک دهه‌فجر گفت: ایام فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته ویژگی‌های خاصی دارد و آن 40 سالگی انقلاب است.
وی افزود: طی سال‌های اخیر دشمنان اسلام جنگ همه‌ جانبه به لحاظ اقتصادی و رسانه‌ای به راه انداختند تا بتوانند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند ولی موفق نبوده و نخواهند بود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: انقلاب اسلامی، 40 سال عزت و اقتدار به جهان ارایه کرد و امروز بسیاری از کشورها در مبارزه با استکبار از آن الگو می‌گیرند.
وی گفت: ماهیت جمهوری اسلامی به عنوان انقلاب فرهنگی می‌باشد و ملت ایران علی‌رغم مشکلات هرگز حاضر نیستند عزت خود را نادیده بگیرند و تسلیم سران استکبار جهانی شوند.
این مسوول افزود: در منطقه کشورهایی هستند که به گفته‌ی آمریکا اگر از آنها حمایت نکنند، یک هفته هم دوام نمی‌آورند که این مطلب بیانگر بی‌هویتی و وابسته بودن آنان به کشورهای استعماری است.
حقایق‌پور با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن گفت: باید همگان را برای حضور در این راهپیمایی تشویق و ترغیب کرد زیرا این راهپیمایی موجب ناامیدی دشمنان و شادی دوستان اسلام می‌شود.
وی افزود: حضور جانبازان ویلچری در صف اول راهپیمایی‌ها بسیار تاثیرگذارست زیرا مردم می‌بینند که آنها با تمام مشکلات جسمانی در دفاع از آرمان‌های انقلاب همیشه در صحنه حضور دارند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مردم ایران قدرشناس هستند، آرمان‌های انقلاب را رها نکرده و در جهت احیای آنها همواره تلاش کرده و می‌کنند.
گفتنی است: در این جلسه مسایل و مشکلات موجود در شهرستان قزوین، مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم جهت رفع این مشکلات اتخاذ شد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها