خبرهای داغ:
رییس دادگستری محمدیه:

مسوولان هیچگاه رشادت‌های شهدا را از یاد نبرند

مسوولان نظام اگر امروز به مقامی رسیدند به برکت خون‌ شهداست به همین دلیل هیچگاه رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها را از یاد نبرند.
کد خبر: ۹۱۰۸۸۷۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر، بهروز عباسی رییس دادگستری، مرتضی محمدی دادستان عمومی و انقلاب، جعفر اکبری‌اصل رییس دفتر نمایندگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی دیگر از مسوولان شهر محمدیه از خانواده شهید انقلاب ناصر کاکوند دیدار کردند.
در این دیدار، رییس دادگستری محمدیه گفت: آسایش، عزت، اقتدار و امنیتی که امروز در کشور ایجاد شده به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.
وی افزود: مسوولان نظام نیز اگر امروز به مقامی رسیدند به برکت خون‌ شهدایی مانند ناصر کاکوند است به همین دلیل هیچگاه رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها را از یاد نبرند.
عباسی گفت: مسوولان باید آرمان‌ها و اهداف شهدا را مدنظر قرار داده و براساس آن وظایف خود را در خدمت به مردم انجام دهند تا بتوانند رضایت شهیدان را به دست آورند.
در ادامه دیدار، اکبری‌اصل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهیدان گفت: خانواده‌های معظم شهدا از بهترین اقشار جامعه هستند و مسوولان بنیاد در خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به آنها تلاش می‌کنند.
وی افزود: خدمت کردن به بازماندگان شهدا که آبروی نظام هستند، افتخار ماست و در این راستا از انجام هیچ کاری فروگذار نخواهیم بود.
گفتنی‌ است: مسوولان حاضر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از مقام والای خانواده شهید انقلاب، ناصر کاکوند تجلیل کردند.
1003/ی20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها