خبرهای داغ:
امام جمعه نرجه:

کمیته امداد برجسته ترین حضور را در مناطق محروم دارد

حجت الاسلام خداوردی گفت: دستگاه ها و سازمان های مختلفی در مناطق روستایی و محروم حضور دارند ولی برجسته ترین حضور متعلق به کمیته امام خمینی (ره) است البته انتظار هم همین است چراکه این نهاد در سایه افکار و اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی تأسیس شده و حرکت می کند.
کد خبر: ۹۱۰۸۶۵۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام احمد خداوردی، امام جمعه نرجه با تقدیر از فعالیت های کمیته امداد بیان کرد: کمیته امداد امام (ره) از ابتدای تأسیس تاکنون در عرصه های مختلف شهری و روستایی برای خدمت به نیازمندان حاضر بوده و خدمات آن ملموس است.
وی ادامه داد: دستگاه ها و سازمان های مختلفی در مناطق روستایی و محروم حضور دارند ولی برجسته ترین حضور متعلق به کمیته امام خمینی (ره) است البته انتظار هم همین است چراکه این نهاد در سایه افکار و اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی تأسیس شده و حرکت می کند.
امام جمعه نرجه اضافه کرد: خدمت به مردم در اسلام از جایگاه والایی برخوردار است ولی خدمت به محرومان و نیازمندان در این میان کاری ارزشمندتر و والاتر است.
وی افزود: احسان به مردم ویژگی پسندیده ای است که قرآن کریم بارها ما را به انجام آن ترغیب نموده است، خداوند متعال نیکوکاران را دوست دارد و آنها را به پاداشی عظیم مژده داده است.
حجت الاسلام خداوردی عنوان کرد: از ثمرات احسان، رفع کدورت‏ها، حذف دشمنی‏ها و به وجود آوردن فضایی است که همه از احساس یکرنگی و همدلی لذت می‏برند، این اندیشه که انسان در افق دیدگاهش بندگان خدا را نیز جای دهد، برخاسته از طبعی عالی است که خداوند سبحان به بشر ارزانی داشته است.
امام جمعه نرجه تأکید کرد: تلاش کمیته امداد امام (ره) برای خدمت به محرومان وجود دارد ولی این تلاش زمانی می تواند زودتر به نتیجه برسد که شاهد مشارکت بیشتر مردم باشیم از این رو لازم است اقشار مختلف مردم بنا به وسع و توان خود در کمک به نیازمندان گام بردارند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها