خبرهای داغ:
همزمان با دهه مبارک فجر برگزار گردید

محفل انس با قرآن در مسجد علی ابن ابی طالب آوج

بسیج محفل انس با قران کریم با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان شهر آوج در محل مسجد علی ابن ابی طالب (ع) آوج برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۰۸۳۰۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبر گزاری بسیج محفل انس با قران کریم با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان شهر آوج در محل مسجد علی ابن ابی طالب (ع) آوج برگزار گردید.
حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی امام ججمعه شهرستان آوج با اشاره به دستاورد های قرآنی انقلاب اسلامی افزود:بن مایه انقلاب اسلامی از آیات قران کریم گرفته شده است.
وی گفت:انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی نه تنها قرآن را از کنج خانه ها به عرصه کشور آورد بلکه آن را جهانی کرد و در زندگی مردم جاری ساخت‌.
امام جمعه آوج تبیین کرد: به برکت انقلاب قران جایگاه حقیقی خود را بعد از انقلاب پیدا کرد و ما اکنون قاریان و حافظان بین المللی داریم و همه ساله مسابقات بین المللی قران کریم در کشور برگزار می شود.
هاشمی با اشاره به دوران قبل از انقلاب افزود: محافل قرآنی این چنینن در دوران رژیم طاغوت در سطح کشور وجود نداشت و فقط در مکانهای خاص بر گزار می گردید.
وی با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی افتخار این را دارد که در این چهل سال پرچم دار ترجمه و تفسیر قران کریم در جهان اسلام می باشد.
امام جمعه آوج گفت :پس از انقلاب قران کریم به ۱۳۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده و همه ای اینها به برکت انقلاب اسلامی می باشد.
گفتنی است در پایان مراسم از فعالین قرانی در عرصه های حفظ و قرائت تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/۵۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها