خبرهای داغ:
فرمانده سپاه تاکستان:

ایران اسلامی بشارت دهنده آینده سعادتمند بشر با پیروی از اسلام ناب محمدی است

سرهنگ حیدری اذعان کرد: ایران اسلامی بشارت دهنده آینده سعادتمند بشر با پیروی از اسلام ناب محمدی است.
کد خبر: ۹۱۰۸۲۵۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری، فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان در نشست بصیرتی که شب گذشته (دوشنبه شب) در مسجد شهر نرجه به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شده بود اظهار کرد: کشور ما روزی از زیردستان قدرت های شرق و غرب بود ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی نه تنها این وضعیت از بین رفته است بلکه ما یکی از اثر گذارترین و قدرتمند ترین کشور ها در عرصه بین المللی به خصوص در غرب آسیا و شمال آفریقا هستیم.
این مسوول ادامه داد: امروز ما در مسائل منطقه ای اثر گذاری ویژه داریم و پرچم کشورمان با اقتدار به اهتزاز درآمده است. ما توانسته ای بار دیگر فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت را معنا کنیم و الگوی کشور های اسلامی باشیم. امروز ایران اسلامی بشارت دهنده آینده درخشان بشری با پیروی از اسلام ناب محمدی است.
حیدری تبیین کرد: موج بیداری اسلامی و انقلاب هایی که در کشورهایی نظیر مصر، لیبی و تونس به وجود آمده همه برگرفته از انقلاب ایران اسلامی است و بدون شک فلسطینیان از ساز و کار انقلاب ما الگو برداری می کنند.
وی یادآور شد: پیش از انقلاب ما کشوری حاشیه ای بودیم و تنها سمت ما ژاندارمی آمریکا در منطقه بود ولی امروز با سرسی افراشته امن ترین کشور منطقه هستیم و در عین حال بر عزت ملی ما افزوده شده است، ایران اسلامی به طور رسمی از یوغ استعمار رها شده و فرهنگ، اقتصاد، سیاست، جهانبینی و شئونات مدیریتی ما تغییر بنیادین داشته است.
فرمانده سپاه تاکستان عنوان کرد: انقلاب به ما هویت ایرانی اسلامی بخشید، ما یک هویت آرمانی پیدا کردیم و در جهت بهبود روز به روز آن تلاش می کنیم در حالی که پیش از این به سوی هضم شدن در هاضمه جهانی و نظام سلطه حرکت می کردیم.
حیدری خاطر نشان کرد: دشمن در ابتدای انقلاب و طول این چهل سال از هیچ نیرنگی به جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی فروگذار نبوده است، در ابتدای انقلاب نفوذی ها، سپس ترور های مردم و سران مملکتی، تحمیل جنگ، فتنه انگیزی در ایران و... همه نشان می دهد که دشمن تلاش خود را می کند ولی با کمک حق تعالی تا امروز پیروز نبوده است و ان شا الله با بصیرت و هوشیاری مردم زین پس هم موفق نخواهد بود.
فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان در بخش پایانی بیانات خود ضمن تاکید بر این موضوع که انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که باید قدردان آن بود گفت: امروز در زمینه های مختلف نظامی، پزشکی، علمی و فناوری پیشرفت های بزرگی کرده ایم و به یاری خداوند و با پشتیبانی همه جانبه از کشورمان این پیشرفت را ادامه خواهیم داد.
1004/پ30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار