خبرهای داغ:
امام جمعه کلیبر:

نعمت ولایت فقیه از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

امام جمعه کلیبر در نشست اخلاقی بصیرتی پایگاه ولیعصر(عج) این شهرستان حکومت اسلامی ایران را نمونه کوچکی از حکومت نبوی و ولایی ارزیابی کرد و گفت: در یک جامعه اسلامی باید احکام و قوانین اسلام حکم فرما باشد و این نظر ولایت است.
کد خبر: ۹۱۰۸۲۴۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید حسن موسوی مسامحه و سهل انگاری و بی تفاوتی نسبت به مشارکت سیاسی را خطرناک دانست و گفت: چه بسا با این نوع رفتار و تفکر مرتکب گناه نابخشودنی شویم چراکه آینده اسلام در گرو این مشارکت هاست و دشمنان نیز چشم طمع به نوع انتخاب و رفتار ما دوخته اند.

وی در ادامه به مسائل روز و شبهات و بحث های رهبری جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: رهبری واحد موردتایید نظام اسلامی است و این را در زمان امامان معصوم (ع) به خوبی حس می کنیم.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد:  ایجاد شبهه در حق ولایت فقیه یک ظلم برای رهبریت نظام و امت اسلامی است واین را بدانیم که این شبهات ساختگی، کار دشمنان نظام با زبان خودی هاست.

وی گفت ولایت فقیه از نعمت های بزرگ خداوند است که به برکت انقلاب اسلامی نصیب ملت ایران شده و برخی ازمسئولان نیز باید مواظب باشند به واسطه اظهار نظر سطحی و غیر معقول نقش دشمنان را بازی نکنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار