خبرهای داغ:

افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی در ایام الله دهه فجر در نقده

طرح های اقتصاد مقاومتی در ایام الله دهه فجر در نقده افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۸۷۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نقده، سرهنگ‌پاسدار علی برنا فرمانده سپاه نقده با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی تأکید بر توان داخلی بوده که باید آن‌قدر قوی کارکرد که هیچ‌گونه وابستگی به خارج نداشت.

وی با اشاره به سخنان رهبری درباره اقتصاد مقاومتی، گفت: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود بر اقتصاد مقاومتی تأکید داشته‌اند و ما باید هر چه می‌توانیم در این راه تلاش کنیم تا فشارهای خارجی نتواند به اقتصاد ما ضربه بزند.

 برنا با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی نقده در عرصه اقتصاد مقاومتی، عنوان کرد: بیش از یک و نیم میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی از ابتدای سال ۹۷ تاکنون در نقده پرداخت شده است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی در دهه فجر، امسال بیان کرد: چهار طرح اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در ایام‌الله دهه فجر در نقده افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه نقده افزود: افتتاح پروژه پرورش دام سنگین در روستای فرخ زاد و دام سبک برادران جهاندیده در روستای نظام آباد و پوشاک در روستای چیانه از پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر امسال است.

وی گفت: در پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به ازای هر نفر از ۱۵۰ میلیون ریال تا 300 میلیون ریال تسهیلات تخصیص داده ‌شده و در پروژه‌های افتتاحی در ایام‌الله دهه فجر ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت ‌شده است.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در طرح‌های اقتصاد مقاومتی مشغول کار شده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار