حجت الاسلام عباس رضی گفت: دهه فجر در واقع نماد وحدت ملی و عزم ملت ایران برای ایجاد تغییر در سرنوشت خود به سمت آینده ای بهتر و فروزان تر است.
کد خبر: ۹۱۰۷۳۲۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ کارشناس مسائل سیاسی درجمع بسیجیان گردان امام حسین (علیه السلام) شهرستان سامان گفت: دهه فجر در واقع نماد وحدت ملی و عزم ملت ایران برای ایجاد تغییر در سرنوشت خود به سمت آینده‌ای بهتر و فروزان‌تراست و همچنین فرصت ویژه‌ای است که در آن نسل جوان پی خواهند برد برای پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن هزینه‌های زیادی تا امروز شده،خون‌های زیادی در این راه تقدیم کرده‌ایم، پس باید با عزمی راسخ ما نیز راه همه آن بزرگان و شهیدان را ادامه دهیم.

حجت الاسلام عباس رضی  گفت: کشور ما همواره در طول تاریخ توسط دشمن‌ها تهدید شده و اجانب و بیگانگان همیشه به دنبال اعمال نفوذ در کشور ما بودند و پیروزی انقلاب اسلامی را یک سد غیر قابل نفوذ در مقابل خود می‌دیدند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به آن استفاده کرده‌اند.

وی افزود: همچنین در مطالعه تاریخ کشور متوجه می‌شویم که ایده‌های زیادی در انقلاب اسلامی تحقق یافته که سال‌ها مردم ما آرزوی محقق شدن آن‌ها را داشتند، که یکی از این امور، داشتن حق رأی و تصمیم‌گیری در آینده کشور است، که با پیروزی انقلاب اسلامی این آرزو به حقیقت مبدل شد؛ لذا دهه فجر فرصت مغتنمی است تا مسؤولان و مردم بتوانند با وحدت و همدلی، دست در دست یکدیگر نواقصات و مشکلاتی را که در جامعه وجود دارد با همت و تلاش خود برطرف کنند.

حجت الاسلام رضی در ادامه خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه اقشار و سلایق و دیدگاه‌های مختلف است، چرا که آحاد جامعه به رغم اختلاف دیدگاه‌ها سعی در حفظ این نظام دارند و خواهان قدرت روزافزون کشور در عرصه‌های مختلف در سایه انقلاب اسلامی هستند.

این کارشناس مسایل سیاسی ادامه داد: دهه مبارک فجر نماد استقامت و اراده ملت ایران برای مقابله با نظام سلطه است. ملتی که نشان داده در طول تاریخ اجازه نمی‌دهد هیچ ستمگر و متجاوزی به این سرزمین تعدی کند و همیشه پشتیبان ولایت و انقلاب بوده‌اند و حضور پرشور آن‌ها در همه صحنه‌ها مصداق این موضوع است.

رضی در پایان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نجات بخش کشور از دست مستکبران جهانی بود و دهه فجر یادآور این روزها و ایام عظمت بخش و تاریخی است که باید به خاطر چنین  انقلابی شکرگزار بود؛ لذا تبیین دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی ایران در دهه فجر و انتقال پیام انقلاب به نسل های آینده و‎ خدمت رسانی، پاسخگویی صادقانه به نیازهای مردم و ایجاد رضایت‌ مندی از دیگر راه‌ های شکرگزاری از خداوند به خاطر انقلاب باشکوه اسلامی ایران است.

ارسال نظرات