خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

تنها حکومت بهره مند از مردم سالاری دینی هستیم

حجت‌الاسلام والمسلمین معبودی گفت : ما امروز در مردم سالاری دینی در منطقه بی نظیر عمل کردیم، تنها کشوری که در مجمع های بین المللی حرفش را آزادانه می زند جمهوری اسلامی است. در کشور ما کسانی هستند که آزادانه صحبت می کنند و بعد می گویند آزادی نیست.
کد خبر: ۹۱۰۷۰۵۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام والمسلمین معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر عج استان قزوین در جمع نماز گزاردن مسجد رسول اکرم شهر الوند اظهار کرد: با توجه به این که تمام قدرت پیش از انقلاب دست پهلوی بود کسی باور نمی کرد که مردم پیروز بشوند، با یاری خداوند و عظمت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه به پیروزی رسید.
وی افزود : دست های غیبی خداوند متعال بود که باعث شد این انقلاب پیروز بشود. با توجه به این که دشمنان ما بد ترین توطئه ها را در این چهل سال انجام دادند ولی این انقلاب همچنان زنده است.
وی در ادامه افزود : انقلاب اسلامی به اهداف والای خود دست یافته است. اگر مردم بصیرت نداشته باشند حتی انقلاب پیامبر نیز با مشکل مواجه می شود و جانشین پیامبر خانه نشین می شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین معبودی گفت : از اهداف انقلاب این بوده که ما زیر بیرق ولایت الله زندگی کنیم و از ولایت طاغوت خارج بشویم. در دوره پهلوی جز نکبت و بدبختی چیزی برای ما نداشت.
وی با بیان اینکه هدف دوم انقلاب این بود که ما را مستقل بکند افزود : قبل از انقلاب در همه ابعاد وابسته بودیم، قبل از انقلاب اسلامی حتی مردم شهر الوند حتی یک مورد انتخابات شرکت نکردند.
وی خاطر نشان کرد : ارتشبد فردوست در خاطرات خود نقل می کند سفیر آمریکا در ایران لیستی به شاه می داد تا مسوولین کشور را انتخاب کند.
وی اذعان داشت : ما امروز در مردم سالاری دینی در منطقه بی نظیر عمل کردیم، تنها کشوری که در مجمع های بین المللی حرفش را آزادانه می زند جمهوری اسلامی است. در کشور ما کسانی هستند که آزادانه صحبت می کنند و بعد می گویند آزادی نیست.
معبودی گفت : از نظر علمی و ورزشی و سیاسی، رتبه های عالی داریم ولی در حوزه اقتصاد مشکلاتی داریم و این مشکلات به خاطر انقلاب نیست بلکه به خاطر بی عرضگی و بی لیاقتی مسوولین است.
وی بیان داشت : اگر بعضی از مدیران ما عرضه داشتند ما به چنین مشکلات دچار نمی شدیم، مقام معظم رهبری فرمودند : در هر حوزه ای اسلامی عمل کردیم پیروز هستیم اما اگر اسلامی عمل نکردیم شکست خوردیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد : یکی دیگر از اهداف انقلاب اسلامی بازگرداندن هویت ایرانی و اسلامی ما بود، تغییر تاریخ شمسی، برداشتن چادر از سر زن های ما از جمله کار هایی که در زمان پهلوی برای تغییر هویت ما انجام دادند. در سایه هویت ملی ورزشکارها ما هر ساله مدال های رنگارنگ می آورند که پیش از این سابقه نداشته است.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار