خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

مشکلات امروز حاصل عملکرد بد برخی مسوولان و مدیران است

حجت الاسلام حسینی گفت: امروز مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد به خاطر عملکرد بد برخی از مسئولین و مدیران است نه به خاطر اصل انقلاب و اسلام . عملکرد مسئولین را نباید به پای اهداف انقلاب گذاشت .
کد خبر: ۹۱۰۷۰۲۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین ، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی مشاور فرمانده سپاه پاسداران در جمع رزمندگان تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اظهار کرد: حضرت امام خمینی درسال ۱۳۴۲ و بعد از قبول کاپیتالاسیون از طرف شاه ایران ، مبارزات خود را به صورت جدی علیه رژیم ستم شاهی شروع کرد و با روشنگری و حضور مردم در صحنه ، انقلاب در سال ۱۳۵۷ پیروز شد .
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی تشریح کرد : یکی از این اهداف این انقلاب استقلال بود، در زمان شاه سفیر آمریکا و انگلیس همه کاره ایران بودند و اینها نخست وزیر به شاه پیشنهاد می کردند و شاه ایران قبول می کرد با انقلاب اسلامی مردم مسیولین خود را انتخاب می کنند و برای سرنوشت خود تصمیم می گیرند .
حسینی افزود : امروز ایران با شعار نه شرقی و نه غربی از تاثیر گذارترین کشورهای منطقه است و تحولات منطقه بدون در نظر گرفتن نظر ایران نتیجه ای ندارد و این را دشمنان ایران هم می دانند .
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ، یکی دیگر از اهداف انقلاب را عدالت اجتماعی دانست و بیان کرد : متاسفانه این هدف بخاطر عملکرد بد بعضی از مسئولان و بعضی از سیاست های که بعد از جنگ تحمیلی توسط بدنه دولت در آن زمان گرفته شد از مسیر خود خارج شد.
وی اضافه کرد: مسئولان انقلابی ما که یک زمانی برای خودشان از خانه خود نان و پنیر به سروکار می بردند و از بیت المال چیزی نمی خورند ، بعد با این شعار که چه اشکالی دارد نیروها حزب الهی و کسانی که برای انقلاب زحمت کشیدند از نظر مادی زندگی راحتی داشته باشند در نتیجه مسئولین نیز به سمت اشرافی گری رو آوردند و فاصله طبقاتی در کشور هر روز بیشتر شد .
این مقام آگاه ادامه داد : امام فرمود من یک مو کوخ نشینان را به کاخ نشین نمی دهم و این انقلاب مستضعفین است و اینها هستند که هرموقع انقلاب در خطر باشد وارد صحنه می شوند لذا لازم است به مشکلات مردم توجه شود .
وی تصریح کرد : امروز مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد به خاطر عملکرد بد برخی از مسئولین و مدیران است نه به خاطر اصل انقلاب و اسلام . عملکرد مسئولین را نباید به پای اهداف انقلاب گذاشت .
حسینی خاطر نشان کرد : همان مدیریتی که در زمان جنگ تحمیلی توسط فرماندهان اتخاذ می شد و آنان شب و روز تلاش می کردند با همان مدیریت جهادی امروز می توان مشکلات اقتصادی را برطرف کرد .

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار