خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فغقیه در سپاه شهرستان آوج:

انقلاب توانسته است همه چالش های پیش رویش را رفع نماید

حجت الاسلام میرزابیگی اظهار کرد: انقلاب شکوه مند اسلامی با غلبه بر تمام چالش های پیش رو توانست به قله ها علم و دانش و توانمندی های گوناگون دست یابد.
کد خبر: ۹۱۰۷۰۱۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین، نشست بصیرتی به همت حوزه شهدای اردلان با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان آوج در جمع بسیجیان روستای اردلان برگزار گردید.
حجت الاسلام میرزابیگی ضمن گرامیداشت دهه مباک فجر و همچنین چهل سالگی انقلاب اظهار کرد: انقلاب شکوه مند اسلامی با غلبه بر تمام چالش های پیش رو توانست به قله ها علم ودانش وتوانمندی های گو نا گون دست یابد.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن می باشد که برکات این انقلاب نه تنها برای منطقه بلکه برای جهان اثر بخش و الهام بخش بوده است.
میرزابیگی با تاکید بر پیشرفت های علمی کشور در چهل سال گفت: گسترش خدمات در انقلاب اسلامی در مقایسه با زمان طاغوت قابل قیاس نمی باشد .
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج تبیین کرد: در زمینه پزشکی قبل از انقلاب ما پزشک از هند وارد می کردایم و هم اکنون در کشور توریست درمانی داریم و از دیگر کشور های منطقه برای معالجه بیماری های خود به کشور ما سفر می کنند.
این مسوول با اشاره به پیشرفت های علمی کشور در زمینه های مختلفاذعان کرد: انقلاب اسلامی با روحیه جهادی جوانان انقلابی در صنعت موشکی به جای رسیده که در منطقه حرف اول را می زند و جزو معدود کشور های دارنده این فناوری پیشرفته می باشد.
وی در پایان با اشاره به خصوصیات اخلاقی امام خمینی (ره) خاطرنشنان : امام خمینی (ره)خصوصیات ویژه داشت که ما باید آن را سر لوحه کار خود قرار دهیم و برخی از آنها عبارتند از: وقت شناسی-برنامه ریزی_حسن خلق وساده زیست بودن که لازمه زندگی همه ما است.
5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار