آیت الله دری نجف آبادی در در بیت تاریخی امام راحل:

بصیرت ملت ایران در این چهل سال تمام نقشه های دشمنان را خنثی کرده است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملت بصیر ایران همیشه در برابر دشمنی ها و جنگ های تبلیغاتی ایستادگی کرده و با افتخار راه انقلاب اسلامی و شهدا را دنبال می کنند.
کد خبر: ۹۱۰۶۰۸۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم نواختن زنگ انقلاب که در بیت تاریخی امام راحل گفت: امروز در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی درخت نیرومند انقلاب تبدیل به شجره طیبه و پر برکتی شده است که یک کارنامه درخشان 40 ساله از فداکاری‌ها،ایثارگری‌، استقلال،آزادی و پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف علمی و تخصصی از خود به جای گذاشته است.

وی افزود: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را در شرایطی جشن می گیریم که دیگر کشورهای همراه ایران اسلامی این چهلمین دهه فجر را همراه با ما گرامی می دارند.

امام جمعه اراک اظهار داشت: ما امروز با وجود دشمنی ها و تحریم های ظالمانه 40 ساله توسط ابرقدرت های دنیا به موفقیت ها و پیشرفت های زیادی رسیده ایم که البته مشکلاتی در وضعیت معیشتی مردم وجود دارد که با تدبیر مدیران باید حل شوند و در مورد نقشه های شیطانی مستکبرین نیروهای مقتدر نظامی،انتظامی و امنیتی باید توطئه های را با دقت رصد کنند و برای آگاهی از برنامه های دشمنان شبانه روز تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: رسانه های بیگانگان در این چهل سال به عنوان ابزار دشمنان همواره علیه رهبری و دستاوردهای انقلاب و القای نا امیدی به مردم تمام توان خود را به کار گرفته اند که ملت بصیر ایران همیشه در برابر دشمنی ها و جنگ های تبلیغاتی ایستادگی کرده و با افتخار راه انقلاب اسلامی و شهدا را دنبال می کنند.

ارسال نظرات